Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Da var første drinken mixet, god mat venter og vi lader opp til et bra vorspiel følgende av en 80-tallsfest :)

God-musikk er på og alt bare kos :D

Må forresten takke alle som hjalp meg med 80s-stil i tulletråden ;)

Skål !

hvordan ble stilen da?? synes alle her fortjener et bilde ;)

MADS: usikker på om han husker båt turen nedover iallefall.. der var ALLE fulle vet jeg ;)

Hehe, ikke mye jeg husker derfra gitt. Mener å huske at du var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Robert Mondavi´s "Woodbridge" (Cabernet Sauvignon) er en ganske alminnelig rødvin fra Napa Valley i California som kan anbefales. Den er relativt lett å like og smaker godt til det aller meste. Det er ingen fin vin, men den er absolutt verdt pengene. Etterfulgt av en kopp kaffe inkl. litt Martell Noblige cognac og en god snus er kvelden helt OK... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja Fredrik

En god vin var vel ikke å forakte. For meg ble det hjemmekveld med husets små skarn og John Spartan. Gammal action, pølser og Rignes sin utmerkede Coke

To biter sjokolade som dessert.

Ingen stor culminarisk aften, men "alle" barna var fornøyde.

Guten nacht und freude am fahren

For pedro vågner uten skallebank i morgen å noen vil sikkert på ski sånn i 7 tiden Bah. Måtte regnet stå meg bi

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skåle litt jeg oxo. Står faktisk å lager søndagsmiddagen akkurat nå. Eldste datter fyller 16 år, så da skal vi ha folk til middag. Så nå står jeg på kjøkkenet lager og forbereder middag til 10 pers. Mens kjøkkensjefen kokkelerer, nyter han en flaske med Paul Masson, en rødvin fra California... Ser ut for at til en middag på 10 pers så går det faktisk en hel flaske rødvin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Black Tower ikveld. Sunnere enn øl :)

Fysjda, slukte visst ned nesten en 3-liter med Black Tower i går. Det var litt for mye for mitt vedkommende hvertfall! :lol:

Ble visst borte 3L min også. Endte opp i Elverum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg endelig og slapper av på hotellet med min bedre halvdel (som er enda mer avslappet = sover..) og nyter et lite glass hvitvin etter en dag med mye kjøring og kundebesøk.

Kjøleskapet er fylt med ymse drikkevarer og skal livet nytes blant siddisene frem til mandag!

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...