Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Skål Marius:D

Ja, så du skulle hjem i helga ja..! Jeg skal til Molde 2-4nov, er du i området da da? :)

Her står det baileys og vodka-redbull på bordet ;) Haha, jeg skal sperre veggen min i helga, både for min egen del, og andres del ;) Hoho..

Er nok i Trondheim frem til jul dessverre! Men det tar vi igjen :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skål Marius:D

Ja, så du skulle hjem i helga ja..! Jeg skal til Molde 2-4nov, er du i området da da? :)

Her står det baileys og vodka-redbull på bordet ;) Haha, jeg skal sperre veggen min i helga, både for min egen del, og andres del ;) Hoho..

Er nok i Trondheim frem til jul dessverre! Men det tar vi igjen :beer:

Aah, er i KR jeg nå :lol:

Ahh... Faen skulle jo ta en tr.heims tur jeg egentlig, når skolen starta... Men det gikk jo til helvete.. Men, kan jo fort skje at jeg kommer før jul.. Handle litt.. Må bare få på vinterdekk først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sovet i 3 timer, så da er det vel på tide med en skål igjen! 8) SKÅL

I helsike mann! Jeg ble sittende oppe å høre på gammel musikk og spille kort å drikke hvitvin til langt på natt igår med familien. I dag er det ut med kompiser, men jeg skal ihvertfall vente noen timer først :D

Men ja, skål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sovet i 3 timer, så da er det vel på tide med en skål igjen! 8) SKÅL

I helsike mann! Jeg ble sittende oppe å høre på gammel musikk og spille kort å drikke hvitvin til langt på natt igår med familien. I dag er det ut med kompiser, men jeg skal ihvertfall vente noen timer først :D

Men ja, skål :D

Ingenting er som å drikke igjen om morgenen før abstinensene melder seg. Da flyter tilværelsen rimelig lett videre samtidig som man har det hyggelig. Jeg er dessverre for gammel til slikt idag... hangover´n kommer uansett.

Hva slags gammel musikk hører du på Marius... J.J. Cale har jeg fått med meg?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sovet i 3 timer, så da er det vel på tide med en skål igjen! 8) SKÅL

I helsike mann! Jeg ble sittende oppe å høre på gammel musikk og spille kort å drikke hvitvin til langt på natt igår med familien. I dag er det ut med kompiser, men jeg skal ihvertfall vente noen timer først :D

Men ja, skål :D

Ingenting er som å drikke igjen om morgenen før abstinensene melder seg. Da flyter tilværelsen rimelig lett videre samtidig som man har det hyggelig. Jeg er dessverre for gammel til slikt idag... hangover´n kommer uansett.

Hva slags gammel musikk hører du på Marius... J.J. Cale har jeg fått med meg?... :)

I natt ble det blant annet spilt:

JJ Cale

Mothers Finest

Dire Straits

James Brown

Falco

Caramba

Halvdan Sivertsen

Rory Gallagher

Saga

Rainbow

Kid Creole & the Coconuts

Chuck Berry

Hot Chocolate

Louis Armstrong

Black Sabbath

++ mye mer

+ et par jeg ikke hadde hørt, men som min far hørte på i sin ungdomstid. Neste gang jeg kommer til Molde skal vi koble opp det gamle Technic-anlegget hans med LP og kassettspiler, anlegget er fra 80-tallet. Har noen esker med LP-er samt et stor eske full med gamle kassetter, så da blir det mimre-kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt ble det blant annet spilt:

JJ Cale

Mothers Finest

Dire Straits

James Brown

Falco

Caramba

Halvdan Sivertsen

Rory Gallagher

Saga

Rainbow

Kid Creole & the Coconuts

++ mye mer

+ et par jeg ikke hadde hørt, men som min far hørte på i sin ungdomstid. Neste gang jeg kommer til Molde skal vi koble opp det gamle Technic-anlegget hans med LP og kassettspiler, anlegget er fra 80-tallet. Har noen esker med LP-er samt et stor eske full med gamle kassetter, så da blir det mimre-kveld :D

Artig... mye 80-tallet, men canadiske Saga hadde jeg helt glemt. De hadde jo en kjempehit med "On the loose"... artig gjensyn... :)

http://www.youtube.com/watch?v=xQLWMvJ3sp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...