-Erik- Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Der går starten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Skal si skål fra kjerringa, nå inntar snart jente-vorspielet for fullt. Såååå, da stikker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jenteforspill høres ikke feil ut jeg må være med kjærringa på mannestripping skål for det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 og jeg sitter på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jenteforspill høres ikke feil ut jeg må være med kjærringa på mannestripping skål for det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Du må HVAFORNO?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jenteforspill høres ikke feil ut jeg må være med kjærringa på mannestripping skål for det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Du må HVAFORNO?? av og til setter dama ned foten å sier jeg må rydde kjøkkenet men dette har jeg ennå tilgode og oppleve... skål anyways... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jenteforspill høres ikke feil ut jeg må være med kjærringa på mannestripping skål for det Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 høres ut som du har gjort noe veldig galt ettersom du må være med på mannestripping! anyways SKÅÅÅÅÅÅÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Storefjelltreffen 2012 er igang!! Skååål!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Skulle ha noe i kjøleskapet, og der stod det par kalde bayere gitt...Skål Damefri og kid fri, pluss russland-norge i hockey på viasat max kl 16:15... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Øl, sol, win. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Skååååååååååål! Med Robkill og Spruddel (Robert og Magnus) her i Ålesund! Nå skal damene få oppleve liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Skål, for faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Penklæra er på for kvelden, så SKÅL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Da var det godt med en kald en i solveggen. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå