Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Det var ikke poenget.

Poenget er at slikt sprer seg, og du har i praksis fortalt hvem du er, og når folk som kjenner deg og kanskje ikke er dine største fans leser hva du skriver, så er det kort vei til å sende et tips til damene det er snakk om.

 

Jeg bryr meg vel ikke om hvem det er bilde av her - jeg tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det kanskje kan bite deg i rævva :P

 

er paranoid nokk,  derfor jeg fjernet bildene før jeg så komentaren din, kan bare ikke fatte hvorfor ikke har bilde av seg selv her inne, det er liksom Tabu å vise hvem man er. mitt fulle navn står jo under her så, men jeg gir blanke, jeg svindler ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOO? Ingen som vil se bilde av meg?! :P

 

Over til noe mer ontopic... Å velge mellom to jenter må være litt som å velge mellom mercedes og bmw...en av dem vil alltid stå hjertet nærmest... En kompis av meg sa noe vittig en gang (som han hadde lest på nett) Lurer du på hvilken jente du vil møte? Ta deg en "håndsrekning" ...tenk deretter på hvem av de to du vil møte...den du møter er den du burde satse på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gammel venn som løste en variant av den samme utfordringen på en elegant måte (jeg har fortalt historien før). Alle fine damer har en mindre fin venninne og de står ofte litt betuttet igjen når all oppmerksomheten dreier seg om den fine damen. Dette utnyttet min venn helt bevisst fordi han hadde funnet ut at de mindre fine venninnene alltid følte at de måtte bevise deres verdi på andre måter samt gripe sjansen når den bød seg. Som han sa... de damene knullet alltid som om det var den siste gangen... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOO? Ingen som vil se bilde av meg?! :P

Over til noe mer ontopic... Å velge mellom to jenter må være litt som å velge mellom mercedes og bmw...en av dem vil alltid stå hjertet nærmest... En kompis av meg sa noe vittig en gang (som han hadde lest på nett) Lurer du på hvilken jente du vil møte? Ta deg en "håndsrekning" ...tenk deretter på hvem av de to du vil møte...den du møter er den du burde satse på... ;)

Jeg vil se bilde av deg wicky!

Hvis jeg skal spille helt løk så mener du vel å runke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gammel venn som løste en variant av den samme utfordringen på en elegant måte (jeg har fortalt historien før). Alle fine damer har en mindre fin venninne og de står ofte litt betuttet igjen når all oppmerksomheten dreier seg om den fine damen. Dette utnyttet min venn helt bevisst fordi han hadde funnet ut at de mindre fine venninnene alltid følte at de måtte bevise deres verdi på andre måter samt gripe sjansen når den bød seg. Som han sa... de damene knullet alltid som om det var den siste gangen... :-P

Gå etter det "skada" rådyret altså, men det får jo være grenser på grad av "deilighelt" :P

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er paranoid nokk,  derfor jeg fjernet bildene før jeg så komentaren din, kan bare ikke fatte hvorfor ikke har bilde av seg selv her inne, det er liksom Tabu å vise hvem man er. mitt fulle navn står jo under her så, men jeg gir blanke, jeg svindler ikke ;)

Svindel er en ting, jeg tenkte mer på at du sitter igjen uten dame og i tillegg har to fruer som er dritforbanna på deg fordi du legger ut om dette på et åpent forum.

 

Jeg lar være å ha bilde fordi jeg foretrekker å verne om mitt privatliv. Idioter og svindlere vokser på trær - det er ingen vits å gjøre det enklere for dem ved å blottlegge private detaljer. Dessuten er dette et forum som dreier seg om biler, og da er et bilde av bilen viktigere enn trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er dette et forum som dreier seg om biler, og da er et bilde av bilen viktigere enn trynet.

Selv når man legger ut bilder av bilen er det noen forholdsregler man bør ta. Sladde skiltnummer, har du en grom bil kan det være lurt å ikke fortelle hvor du bor eller eventuelt hvor bilen står, ikke ta bilde av bilen i en garasje med masse gromdeler og felger liggende rundt osv.

Det tar ikke lange tiden før en forstyrret bruker eller kjeltringer her inne vet alt om deg, bilen og hvor du og bilen er å finne ;) Har vært borti liknende selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når man legger ut bilder av bilen er det noen forholdsregler man bør ta. Sladde skiltnummer, har du en grom bil kan det være lurt å ikke fortelle hvor du bor eller eventuelt hvor bilen står, ikke ta bilde av bilen i en garasje med masse gromdeler og felger liggende rundt osv.

Det tar ikke lange tiden før en forstyrret bruker eller kjeltringer her inne vet alt om deg, bilen og hvor du og bilen er å finne ;) Har vært borti liknende selv...

Jepp. Derfor jeg har det bildet jeg har - må nesten være naboen min for å finne ut noe, og da vet du det jo uansett :P

Forrige bilbygg jeg hadde sladdet jeg alt på, siden det ikke var godkjent i vognkortet. Du vet aldri når det dumper et brev fra SVV i postkassa, eller noen er og nasker felgene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOO? Ingen som vil se bilde av meg?! :P

Over til noe mer ontopic... Å velge mellom to jenter må være litt som å velge mellom mercedes og bmw...en av dem vil alltid stå hjertet nærmest... En kompis av meg sa noe vittig en gang (som han hadde lest på nett) Lurer du på hvilken jente du vil møte? Ta deg en "håndsrekning" ...tenk deretter på hvem av de to du vil møte...den du møter er den du burde satse på... ;)

Hehe eller fks det er ei som du ordner litt med. Å du tar deg en håndsrekning som du kaller det å etter det ikke er så gira på å møte henne. Er en fin måte å finne ut om man faktisk er genuint interessert i møte dama eller om man bare har lyst på å få deg litt. !

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...