Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

bmwnissen99: Du burde prøve igjen. Virkelig.. Når du sier at ting balla på seg, ser jeg for meg noen av dere har mista kontrollen og sier ting som absolutt ikke burde blitt sagt. Jeg skjønner godt at situasjonen er forjævlig og frusterende, og at det kan være vanskelig å kontrollere følelsene. De lever i sitt eget tempo.

Du må få henne til å fortstå hva du føler og mener, dere må sammen jobbe for å få forstå hverandre. Jeg tviler sterkt på at det er slik du vil ha det med din fru. Spesielt etter 7år. SYV ÅR! Tenk hvor MYE dere har opplevd sammen.

Og sette sin partner opp i et ultimatum må være noe det dummeste. Du kan kjapt få deg en overraskelse. For kvinnsa kan være kjappe på avtrekkern, og da kan det være gjort. Selvom hun kanskje vil angre like etter på. Sånne ting forbinder jeg med ungdomskola.. Sorry, men det er meg.

Er for øvrig veldig enig med Fredrik her:

Det skal vel godt gjøres at hun holder deg for narr som en annen fjortis etter 7 års samliv. Nettopp derfor burde hun også kunne berolige deg på en ordentlig måte når hun ser at du er bekymret for deres forhold.

Det er imidlertid alltid to sider av saken i et parforhold. Kanskje har du ikke gitt henne nok oppmerksomhet de siste årene eller kanskje trenger dere til en ny giv i forholdet. Noen ganger må man bare stoppe opp å spørre:... Hvor står vi og hva vil vi med vårt forhold?

Husk at forelskelse og kjærlighet ikke er en selvfølge. Man må jobbe for at parforholdet skal være godt og man kan ikke tvinge noen til å være i et parforhold i Norge. Prøv å reise bort en langhelg... bare dere to uten venner, barn og andre som krever oppmerksomhet. Bruk tiden på å forstå hverandre. Alle forandrer seg med tiden og dette krever i et parforhold at man noen ganger snakker ut. Ikke bare for at partneren skal forstå, men også for at man bedre kan forstå seg selv i parforholdet.

Velkommen til kvinneforumet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst huset er satt på vent låner ikke 2,5 million slik ting står nå :(

Tok også å sendte han fyren en "vennelig" melding men da jeg ikke fikk svar innen 3 timer sendte jeg en kvass en, da fikk jeg en lattlig melding at hvis jeg fortsatte slik fikk jeg blod propp og det var ikke måte på.

Ba han om og sjerpe seg og være en mann osv men det hjalp ikke så han kom jeg ingen vei med. utenom at jeg fikk lyst og dra på døren hans selv om jeg ikke er voldelig av meg.

Jeg har bestemt meg for og prøve på nytt, og ga meg selv en tidsfrist på en uke merker jeg det ikke går så er det slutt :(

takk for klarhetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke mer enn hva du har skrevet her. Men ett forhold som har vart i syv år, er neppe noe nyforelskelse forhold lenger.

Kansje du ikke gir henne nokk oppmerksomhet kansje?

Har dere ett bra forhold? Eller "bor dere bare ilag?"

Er lett med langtidsforhold at kansje begge personene tar hverandre "for gitt".

Hun er hos deg, fordi "hun er vant med det" men hun vil også ha fine meldinger fra andre typer, fordi hun vil føle seg attraktiv?

Jenter krever igrunn mye oppmerksomhet. Det har jeg vært dårlig på. Det vet man stort sett kun når man sitter igjenn alene, etter 5 år( i mitt tilfelle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke drar og "tar" han fyren ett kraftig tak, skjønner ikke jeg! Hadde blitt så rykende forbanna hadde noen drevet å sendt flørtemeldinger til dama mi :x

Jeg er også langt i fra noen voldelig person, men noen ganger kan man la seg drive til bristepunket og da ryker prinsippene fort. Jeg har heldigvis ett såpass trofast kvinnfolk at jeg slipper den bekymringen, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke drar og "tar" han fyren ett kraftig tak, skjønner ikke jeg!.

Hvorfor? Altså jeg "kunne skjønt" det om hun synes det ikke var noe særlig å få den type SMS, men når hun svarer på de og synes det er helt greit så blir jo dette feil. Da må man ta det opp med henne og få henne til å sette ned foten.

Håper ting ordner seg for vedkommende som spurte om råd idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke drar og "tar" han fyren ett kraftig tak, skjønner ikke jeg!.

Hvorfor? Altså jeg "kunne skjønt" det om hun synes det ikke var noe særlig å få den type SMS, men når hun svarer på de og synes det er helt greit så blir jo dette feil. Da må man ta det opp med henne og få henne til å sette ned foten.

kunne ikke vært mer enig enn deg der. er jo ikke han som gjør noe "feil" er hvordan hu tar det som er poenget.

sånn marius2002 mener er litt sånn fjortiss stil spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke drar og "tar" han fyren ett kraftig tak, skjønner ikke jeg!.

Hvorfor? Altså jeg "kunne skjønt" det om hun synes det ikke var noe særlig å få den type SMS, men når hun svarer på de og synes det er helt greit så blir jo dette feil. Da må man ta det opp med henne og få henne til å sette ned foten.

Håper ting ordner seg for vedkommende som spurte om råd idag.

Ting har ordnet seg litt, fikk snakket ut med henne nå og sagt at slikt sårer når hu driver på slikt.

Sa også at jeg hadde sendt han fyren melding, da klikka hun! men jeg sa at siden hun ikke tar tak må jeg gjøre det da ble hun stille og lurte hva jeg hadde sakt til han og om jeg hadde trua han osv men det sa jeg hu ikke hadde noe med.

Om han fyren ikke kutter ut etter at jeg ga en advarsel i går kommer han til og få bank (mener det er fjortiss men noenganger må man ty til slik for at folk skal lære)

Fikk forresten en melding av han nå i natt der det ikke sto han ville krangle, da svarte jeg at det valgte han fint selv og at hvis han holdt seg unna oss slapp han han og ha noe med oss og gjøre. spørs om han klarer det.

Det at de er venner på facebook må jeg også si irriterer meg litt da for dama har lova og slette han mange ganger men hu har aldri gjort det, for da får jeg også høre den prinsipp saken om at jeg ikke kan bestemme hvem hu er venner med.

ellers så trur jeg at jeg skal prøve oppskriften til fredrik på forrige side og ta henne med på en weekend for og finne på noe sammen der hu er i fokuset, som sagt så har jeg hatt mye å gjøre i den nye jobben som har gjort at jeg satt hu litt til siden men som også sagt i tidligere innlegg så gikk hun med på det Pga. vi trengte pengene til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi meg nr hans så skal jeg ringe og være skremmende på tlf! :P

fra spøk til alvor fredrik... u tell me?

Det hadde jeg serriøst betalt deg for, mitt livs beste innvistering? :)

NEi har ikke passordet hennes hu bytta nemmelig etter at han begynte å sende meldinger men om det er tilfeldig vet jeg ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...