wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Kan godt det sent from my microwave using tapatalk Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 har seff hatt våre krangler, men der har vel jeg vært den slemme... jeg har ett ego... og den er stor...haha men når alt kommer til alt, så kan jeg ikke tenke meg en annen jente i livet mitt! Nei nå var jeg sånn femikladd....burde slette dette innlegget!!! Hun kan bruke dette imot meg,... det holder med å ta en titt på de rosa greiene du har på beina for å skjønne hvor ståa er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 heihei!!! Aldri no rosa på meg (ute av mote nå!) så jah..ikke la meg flobbe deg tilbake til Normandie krigen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Sånn her er kjekken sjæl Sletta bildene av de andre sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 bilde av deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Jeg synes at du bør slette bildene umiddelbart. Det er faktisk ikke lovlig å legge ut bilder av andre mennesker på den måten med mindre dette klart er godkjent av den som er avbildet. Husk at bimmers er et åpent forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Hehe ja bilde av deg da ! Se om vi for en bilde match her ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Sånn fredrikk fornøyd? Bare meg i posten over sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Har litt vanskelig for å beskrive hvor lite smart det er å legge ut bilde av deg selv og de to damene du ikke kan bestemme mellom. Det vil ta pluss minus 20 minutter fra det er ute til noen plukker det opp og det treffer deg midt i trynet. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt vekk alle bildene. Anders92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Sånn her er kjekken sjæl Sletta bildene av de andre sent from my microwave using tapatalk Hu første når hu har fiksa håret! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Har litt vanskelig for å beskrive hvor lite smart det er å legge ut bilde av deg selv og de to damene du ikke kan bestemme mellom. Det vil ta pluss minus 20 minutter fra det er ute til noen plukker det opp og det treffer deg midt i trynet. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt vekk alle bildene. Nå må du gi deg! Av meg selv og nå?? Bimmers folket er så latterlig bildesky at det ikke er måte på, og om jeg ikke får lov til å legge ut bilde av meg selv så er du teit. sent from my microwave using tapatalk wicky124 og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Jeg vil legge ut bilde av meg selv!! jeg er farlig kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Nå må du gi deg! Av meg selv og nå?? Bimmers folket er så latterlig bildesky at det ikke er måte på, og om jeg ikke får lov til å legge ut bilde av meg selv så er du teit. sent from my microwave using tapatalk Det var ikke poenget. Poenget er at slikt sprer seg, og du har i praksis fortalt hvem du er, og når folk som kjenner deg og kanskje ikke er dine største fans leser hva du skriver, så er det kort vei til å sende et tips til damene det er snakk om. Jeg bryr meg vel ikke om hvem det er bilde av her - jeg tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det kanskje kan bite deg i rævva Anders92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Er vel ikke så mange som har fritidsproblemer på bimmers? Eller jo....haha... jeg skal legge ut bilde av meg for å rette oppmerksomheten mot meg i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå