Gå til innhold

Hvilke bilmerker liker vi IKKE?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:mrgreen:

T. Thøgersen. Nei er du gærn, jeg har tilmed artikkel her med gammel gruppe-B bil med 5eren :D Mener det var KRB som sa at enhver bil med motoren hengende foran frontfangeren anses ikke som en velykket konstruksjon. Så jeg liker de små Audi Quatroene. Kaster du nok på de med nok krefter er det vel neppe mer moro på skogsvei :D De store gidder jeg ikke kommentere :shock:

Men så det ble nevnt en del kjønnsløse over her.

Enig med alle, minstekravet bør være en bil som står til en selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Må jo legge inn en her :D

Auda, et bilmerke som utfra konstruksjon burde vært forbudt solgt!

Enig, noe mer kjønnsløst og metroseksuelt skal man lete lenge etter!

Utover det, videre nedover hitlisten, finner vi alt koreansk(!) ja, alt asiatisk generelt (minus kanskje enkelte Honda modeller)

Kjørte en leiebil når min 99 320ia var til oppretting i en uke, en 04 mazda 6, den hadde ikke antispinn, ikke fjernstyrt sentrallås, ikke klima, den bråket som f, og hadde gått halvparten av hva min 3 serie har gått!?!

Skjønner hvorfor koreanerne tar dem igjen, og japansk industri generelt er fucked!

Fransk syns jeg også er latterlige, Opel av de tyske merkene...

Det eneste alternativet til BMW for meg er benz, men pr idag er det veldig lett å være en BMW sjåfør, et mer dynamisk merke skal man i disse dager lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke understreke nok hvor mye jeg HATER Volvo.. Så først på hatlisten min er Volvo..Etterfulgt av gamle Amcars..Koranske merker som KIA etc og franske bilmerker. FØSJ!!++++1;) ;)

Må si meg veldig enig her.. Spesielt gammle Amcars, det er så utrolig tragisk synes jeg.. For meg er slike biler bare en stor tung container med fin lakk på.. Helt latterlig.

Var sjokkerende mange her som ikke likte amcars. Spør du meg så er amcars fasiten! Ingeting slår en god gammel amerikaner med V8. Her er det Chevy og BMW som gjelder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg si 4 sylindra 4 dørs Bmw her, eller blir det juling da?

ellers ligger Audi og VW med vannkjølte motorer ganske langt ned på lista og :P

Lager VAG så håpløse vannkjølte motorer da? 1.8t er jo en velbrukt motor, og 4.2'en i diverse audaer er vel heller ikke så verst.

Audi har jeg ikke kjempesansen for selv heller, tilogmed ikke R8. Gjør seg ikke på bilder, men de gangene jeg har sett og hørt den i virkeligheten har jeg jo merka at jeg står igjen med en halvfeit i buksa, så helt feil er det jo ikke. Samme med Datsun GT-R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmerker jeg ser på med forakt: Peugeot, Citroën og Kia. Disse produsentene har faktisk ikke en jævla modell som er tøff. Bare en haug med "praktiske" familiebiler som er dårlig laget.

Her i gården er det ikke snakk om å kjøre noe annet en bakhjulsdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmerker jeg ser på med forakt: Peugeot, Citroën og Kia. Disse produsentene har faktisk ikke en jævla modell som er tøff. Bare en haug med "praktiske" familiebiler som er dårlig laget.

Her i gården er det ikke snakk om å kjøre noe annet en bakhjulsdrift.

Alle de merkene har jo kommet med freshe modeller i den siste tiden!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...