jensemann Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Opel, VW, Audi, Skoda, Citroen(men med unntak), Hyundai, Kia, Daewoo Gamle Volga, Gaz og Fiat er jo faktisk ganske kult da. Spesielt Fiat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 alltid mislikt SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 alltid mislikt SAAB! Flott at det ikke bare er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Franske biler, koreanske biler, nyere amerikanske biler, Fiat, Ford og Opel er biler som ikke står øverst på min ønskeliste. Det finnes ett par unntak blandt de nevnte, men generelt så er det ikke så mye å rope hurra for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Misliker opel, ford og generelt det som er fransk. Har hatt pysj selv og aldri mer. Liker mye japseblekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Missliker det meste med rekkefirer, spesielt japanske hjulvisper som ikke duger til annet enn å koke ris. Samt Opel, VW, meste av de franske, Merchedes, en god del Audi, Saab og alle Volvoer, kun fordi alle bilene de lager er fortsatt firkanta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 opel jalla biler fy fy øl boks på hjul ? sabb ( skabb) stykt honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Alt som kommer ut fra VAG har jeg langt oppe i halsen.. De er triste, kjedelige, som regel stygge og har dårlig kvalitet, de konkurrerer med seg selv og de heter FOLKEVOGN. Kan det høres traustere ut? Og stortsett er de skuffende å kjøre... Bortsett fra nye A8, men likte E38 740i bedre. Sier sitt at Skoda er merket i VAG med best kvalitet. Kan ikke forstå hva Porsche skal med de.. Aldri likt Ford heller, mye takket være Sierra. Peugeot fasinerte med hvor mange usaklige feil en ny bil faktisk kan ha. (Partner firmabil der oljelokket skrur seg av, peilepinnen kommer opp, innerskjermene løsner i dammer og står ut i hjulet og interiøret faller fra hverandre). Lada synes jeg begynner å nærme seg kult- bil... Bare humor å kjøre noe slikt! Daewoo er en dødsfelle på veien.. Amerikanske biler, bortsett fra noen klassikere, er triste greier. Har en TURKIS(!) Renault Modus leiebil nå siden BMW'en ble tatt av et vogntog og den er trolig noe av de verste jeg har kjørt rundt i. Folk ser rart på meg når jeg kommer kjørende.. Ellers Opel, Koreanere ellers, Fiat og Rover er ikke akkurat noen favoritter.. Skal og sies at BMW er langt fra perfekt, men totalpakken er imponerende. EDIT 1: Glemte å nevne at Folkevogn Polo er det mest latterlige jeg ser at noen gidder å klistre styling på, det er en ekkel liten sak (prøvd 3 forskjellige modeller, alle ekle) for kvinnfolk av begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Dere må huske på at det er fint at noen kjører "lette" biler for da sitter vi i våre biler tryggere (ja.. gjelder nyere bmw, og audi for min del da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Når eg tenker meg om så er det nokon biler eg misliker: *Chrysler *Fiat *Ford *Hyundai *KIA *Lada *Mazda *Nissan *Opel *Peugeot (UFF!) *Saab *Skoda *Skrusuki *Toyota (untatt MR2) *Volvo Biler eg liker veldig godt er: *BMW *TVR *Aston Martin *Ferrari *MG (gamle typen) *MB *Porsche *WV *Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Satt og leste gjennom alle sidene her, og ventet egentligt bare på og lese Chrysler. Are g, jeg er helt enig. Stratusen er jo helt vemmelig! Neon også. Ikke no go er di og kjøre heller. Her er mi iste: -Chrysler -Kia -Opel (gammle) -Renult -Volvo (gammle) -Skoda -Hummer +alle typer "Pizzabiler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Misliker: Volvo Ford Opel Toyota (untatt MR2) Mitsubishi (untatt eclipse) SAAB Fiat Hyundai Liker: BMW Audi Volkswagen -kjør tysk- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Alt som er fransk, koreansk, japansk eller amerikansk er ikke biler jeg snur meg etter akkurat. Volvo og Mercedes har visse modeller som jeg synes er pene. Italienske biler (utenom Lambo og Ferrari seff) er heller ikke på min ønskeliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Mye rart ute å går her, eks: - SAAB: + 9-3 Vector utgaven er jo nydelig og fin å kjøre - Grevling - Merce: +Nydelige biler med gode kjøreegenskaper - Mann med hatt faktor - Volvo: + S60R!! - XC70/90 og den der 50 opplegget - Alfa Romeo: + 147 Sportswagon - Grevling - Ford + Focus RS - Grevling og FORD - Honda: + V-tech motorene! - Grevling og rånefaktor på gamle civicer og etc. - VW: + Billig, Bra, Tyske Biler - Service oss Møller (spes i tromsø) - Audi: + R8, Quattro, S-Line - TT, A2, Overpriset - Skoda: + Samme deler som VW & Audi - Virker billig på utførelse Kunne fortsatt men skal ta en til: - BMW: + Kjøreegenskaper, Utseende, Motorer, Service (trondsen i tromsø) - Dyrt, rustproblemer, rånefaktor (spes på E36) modellene må ha m-tech eller annet ekstrautstyr for å være fin som oftest... Blir vel litt å kaste stein i glasshus når man bare sier negative ting om andre biler, men ser bort fra faktumer ved egen bil Og jeg mener at folk burde begrunne hvorfor dem ikke liker andre merker, for det virker som mestparten bare spiller på fordommer Btw: Vist jeg skulle kjøpt meg nybil til 500k pr dd ville jeg valgt den nye C-Serien til MB, nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Missliker det meste med rekkefirer, spesielt japanske hjulvisper som ikke duger til annet enn å koke ris. Samt Opel, VW, meste av de franske, Merchedes, en god del Audi, Saab og alle Volvoer, kun fordi alle bilene de lager er fortsatt firkanta. Hmmm... at man kan mislike en bil kun fordi den har en rekkefirer er nytt for meg. Det burde være bilens totale konstruksjon og egenskaper som er avgjørende. BMW E30 M3, Mercedes-Benz W201 190E 2,3-16, Honda S2000 (bare for å nevne noen eksempler) er/var ikke akkurat kjent for å være dårlige biler. Dessuten bruker man ikke en hjulvisp når man koker ris, men derimot evt. en riskoker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå