ratatta Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Jeg reiser oppover i morgen (fredag), kjører vel forbi Os i 17:30 tiden. Hvis du vil selge stereoen må du ta kontakt med meg på tlf. 99647222 i løpet av morgendagen. åsbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Tenkte forresten på dette anlegget, http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1309Er jo sølvfarget, så det vil jo passe godt til alu listene. Da ville jeg heller valgt samme spiller bare i sort med rød belysning. Blir litt mer diskre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Original CD-spiller fra E46 på BMW CCNs Kjøp/salg-forum: www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/an ... spx?Id=816Nei, det er ikke min. Mon tro om noen kommer til å betale 4 høvdinger for den spilleren... ...jeg vet at den er skikkelig kostbar ny...type 8-9 høvdinger, men BMW bør ikke ha en alt for god samvittighet vedr. det salgsopplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ratatta Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Kjøpte meg et Alpine anlegg jeg, fikk en god pris. 2500 kr for dette http://www.alpine-europe.com/content/en ... CEIVER.htm Spiller meget bra, også ser det ikke så værst ut heller faktisk. Hvertfall mye mye bedre lyd nå!! Takker for alle gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Har byttet original spiller i min E46. Ser ikke helt strøkent ut men det ble mye bedre lyd hvertfall. Valgte en slik en: JVC KD-LHX601 CD/DAB-Receiver, 4x50W Max, DAB, RDS, PICT, MP3, WMA. Her kan du bytte farge i displayet. Noen vil påstå at JVC stinker, vil ikke si meg helt enig i det. Men den har integrert DAB radio noe som er digg. Slipper å ha egen DAB tuner. Noe jeg ser på som stort pluss. Prisen var på ca 4000 ink mva. JVC leverer overgang for å ta i bruk ratt kontroll knappene. De sa den er til etter Okt/2000. Men jeg tror den skal virke på E46 98-00 også. Ca 1000kr ekstra. Montert DAB antennen i C stolpen, virker som bare det i Oslo området. Men har vurdert en DAB antenne med forsterker da jeg mister DAB 4-5 mil utenfor Oslo. Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå