marius paulsen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: E34 520iBor: Bærum(Frogner på tiden forsikringen ble tegnet) Pris: ca 3000kr ansvar. Bonus: Har ikke en dritt Alder: 19 KM: 8000(Har kjørt bittelitt over 30,000) Selskap: IF du er jo rimelig teit vist du har kjørt over forsikringa da! kjører du på noen/noe så kan du jo ende opp med ett regress krav på mange milioner vist du er uheldig! rimelig teit og skryte av det også! Vel... For det første... Så skryter jeg ikke av det... For det andre, så hvorfor gidder du å bry deg? For det tredje, alt står på pappa, pappa sitt problem har sett at du har nevnt dette med forsikringa di i en annen diskusjon og du syntes vist at det var ganske morsomt! bryr meg gjør jeg heller ikke for det er jo DITT liv som blir ødlakt vist du kjører på noen! desuten er det du som må betale når du kjører uten forsikring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: E34 520iBor: Bærum(Frogner på tiden forsikringen ble tegnet) Pris: ca 3000kr ansvar. Bonus: Har ikke en dritt Alder: 19 KM: 8000(Har kjørt bittelitt over 30,000) Selskap: IF du er jo rimelig teit vist du har kjørt over forsikringa da! kjører du på noen/noe så kan du jo ende opp med ett regress krav på mange milioner vist du er uheldig! rimelig teit og skryte av det også! Vel... For det første... Så skryter jeg ikke av det... For det andre, så hvorfor gidder du å bry deg? For det tredje, alt står på pappa, pappa sitt problem har sett at du har nevnt dette med forsikringa di i en annen diskusjon og du syntes vist at det var ganske morsomt! bryr meg gjør jeg heller ikke for det er jo DITT liv som blir ødlakt vist du kjører på noen! desuten er det du som må betale når du kjører uten forsikring! Hvorfor gidder dere å bli sure på meg pga det? Og i tillegg ringte jeg pappa nå, og han skulle ringe til forsikringselskapet i morgen Så nå kan dere roe dere ned ok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: BMW 528i E28 Alder: 18 Selskap: if Ingen bonus ikke kasko. Pris: 5000 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 92 bmw 520 19 år Kolvereid i nord-tr.lag 16000km i året Delkasko og 40% bonus Gjensidige Nor 5224,- Synes ikke det er gal pris.... Han "forsikringsagenten" på forumet her skulle ha 15000,- i året men med 25000km i året da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: E34 520iBor: Bærum(Frogner på tiden forsikringen ble tegnet) Pris: ca 3000kr ansvar. Bonus: Har ikke en dritt Alder: 19 KM: 8000(Har kjørt bittelitt over 30,000) Selskap: IF du er jo rimelig teit vist du har kjørt over forsikringa da! kjører du på noen/noe så kan du jo ende opp med ett regress krav på mange milioner vist du er uheldig! rimelig teit og skryte av det også! Vel... For det første... Så skryter jeg ikke av det... For det andre, så hvorfor gidder du å bry deg? For det tredje, alt står på pappa, pappa sitt problem har sett at du har nevnt dette med forsikringa di i en annen diskusjon og du syntes vist at det var ganske morsomt! bryr meg gjør jeg heller ikke for det er jo DITT liv som blir ødlakt vist du kjører på noen! desuten er det du som må betale når du kjører uten forsikring! Hvorfor gidder dere å bli sure på meg pga det? Og i tillegg ringte jeg pappa nå, og han skulle ringe til forsikringselskapet i morgen Så nå kan dere roe dere ned ok ? ...Ikkje gi NSS meir pes no...han har fatta poenget, flott at du ordnar opp! (PS eg er einíg med dei andre.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 1996 mod 318tds 21år full kasko fri kjørelengde 30% bonus 10500kr i året jernbanens sparebank og forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Forsikringsselskap: If Alder: 35 Bil: mellom anna BMW 320i Cab E46 Årspremie: ca 5500,- Full kasko, 12.000 km, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Gjensidige 26år sandnes 1994 525i Touring Årspremie ca 9000 Full kasko 16 000km 50% bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil 1: Bil: 95' 328 Kompressor Bor: Lena (Østre Toten) Selskap:Gjensidige alder: 27 bonus: 75% 4.år Type:Full Kasko Pris: rundt 4000,- km: 5000 Bil 2: Bil: 90' 520 Bor: Fortsatt Lena Selskap:Fortsatt Gjensidige alder: Nærmer meg 28 bonus: 50% Type:Delkasko Pris: ca 3000,- km: 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: 1998 318i E46 Bor: Sandnes. Selskap: Gjensidige alder: 27 bonus: 75% på 2. året. Type: full kasko med leiebil. Pris: 4275,- km: 16 000. Forsikring på ekstrautstyr hevet til 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: 2003 318dT E46 Bor: Århus (Danmark) Selskap: Alm. Brand Forsikring (Dansk) Alder: 38 Bonus: 75% på 12 året + ingen reduksjon av bonus ved evt. skade. Type: Full kasko med leiebil. Km: Fri Premie pr. år: 6800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 89 - E30 8 000 75% ca 10 000kr full kasko 98 E39 8 000 60 % Ca 5 000 full kasko Sparebank 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Bil: E34 520iBor: Bærum(Frogner på tiden forsikringen ble tegnet) Pris: ca 3000kr ansvar. Bonus: Har ikke en dritt Alder: 19 KM: 8000(Har kjørt bittelitt over 30,000) Selskap: IF du er jo rimelig teit vist du har kjørt over forsikringa da! kjører du på noen/noe så kan du jo ende opp med ett regress krav på mange milioner vist du er uheldig! rimelig teit og skryte av det også! Vel... For det første... Så skryter jeg ikke av det... For det andre, så hvorfor gidder du å bry deg? For det tredje, alt står på pappa, pappa sitt problem Hehe, du fikk mye pes for dette innlegget. Jeg har aldri hørt om noen som har fått regresskrav p.g.a for høy kjørelengde. Avkorting i utbetaling ved tyveri eller kaskoskade har jeg hørt om. Tror ikke du risikerer å sette deg i gjeld for livet p.g.a dette. Men er enig med de andre her, det tross alt de andre forsikringstakerne som betaler for de som ikke følger reglene. Synes bare ting blir litt overdramatisert på dette forumet, er t.o.m noen som tror at politiet gidder å bry seg med et biltyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jernbane personalets bank og forsikring 21 år 318i 92mod 4000kr i året fri kjørelengde. bonus vet jeg ikke. måtte begynne på nytt da en tulling åpna døra si rett i bilen min, og jeg tapte saken. arrrrghhh men det er en annen historie delkasko forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Bil: E36 316i Touring 1998 Bor: Hønefoss Forsikringstype: If superforsikring v. Tronrud Bil Pris: 17200, men denne summen gjelder kun for første år. Sommeren 2006 vil den øke med 40 000!!! Ringte 3 ganger for å få det bekreftet. Det må vel kalles ran? Bytter til Gjensidige hvis jeg ikke selger den. Bonus: 20% Alder: 18 KM: Fri Selskap: IF Tips meld deg inn i Bondelaget og få ekstra bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå