SteffenM2 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Sett på en fjær, med trykk måler, så vis man bruker nok kraft slår den inn og smækker døra opp igjen!Vis du skjønte.. Jeg hadde mange rare ideèr da jeg var 13 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ja faen at folk MÅ smelle så hardt! Skal de ha døra ut på andre siden eller!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 dama mi gjør dette... irritasjooooooon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Må bare tilføye, at dette er mye fra bil til bil! alt spiller inn, opne ruter, åpen takluke, sedan, coupe! Folk har også vaner! Vw golf2 må dørene ivertfall smekkes kraftig igjenn! Så om folk er vant med golf, så knuser dem dørene på bmw! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 ^ Ja. Unge folk som gjerne er vant med dårlige dører fra eldre biler smeller oftest kraftig igjen på nyere biler. Dørhengslene o.l. blir jo ødelagt av det... Husker jeg var 17 ellerno og smalt igjen bagasjeluka til en kar når jeg tok ut bagasjen, fy faen han ble sprengrød - hoppa ut av førerplassen og skulle kjefte Etter det har jeg alltid vært forsiktig... Verste er når man kjører folk i fylla, de smeller oftest... Eller så er det faktisk forskjell på folk som kommer fra velstående familier og folk som kommer fra fattigere strøk - du kan anta hvem som smeller hardt eller ikke og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 ^ Ja. Unge folk som gjerne er vant med dårlige dører fra eldre biler smeller oftest kraftig igjen på nyere biler. Dørhengslene o.l. blir jo ødelagt av det... Husker jeg var 17 ellerno og smalt igjen bagasjeluka til en kar når jeg tok ut bagasjen, fy faen han ble sprengrød - hoppa ut av førerplassen og skulle kjefte Etter det har jeg alltid vært forsiktig...Verste er når man kjører folk i fylla, de smeller oftest... Eller så er det faktisk forskjell på folk som kommer fra velstående familier og folk som kommer fra fattigere strøk - du kan anta hvem som smeller hardt eller ikke og hvorfor. Kan skrive under på at de i fylla er verst, de smeller gjerne døren i ting når de åpner også Har lært å stoppe langt unna nærmeste vegg nå da, eventuelt åpne dører for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 ^ Ja. Unge folk som gjerne er vant med dårlige dører fra eldre biler smeller oftest kraftig igjen på nyere biler. Dørhengslene o.l. blir jo ødelagt av det... Husker jeg var 17 ellerno og smalt igjen bagasjeluka til en kar når jeg tok ut bagasjen, fy faen han ble sprengrød - hoppa ut av førerplassen og skulle kjefte Etter det har jeg alltid vært forsiktig...Verste er når man kjører folk i fylla, de smeller oftest... Eller så er det faktisk forskjell på folk som kommer fra velstående familier og folk som kommer fra fattigere strøk - du kan anta hvem som smeller hardt eller ikke og hvorfor. Kan skrive under på at de i fylla er verst, de smeller gjerne døren i ting når de åpner også Har lært å stoppe langt unna nærmeste vegg nå da, eventuelt åpne dører for dem Vet. Jeg kjører gjerne opp på fortauet når de skal av. Tar ikke sjansen på at de skal huske å se etter om det kommer bil bakfra når de skal av... Derfor er det digg med bil med kun to seter, du slipper å være dumsnill taxi etter vors... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Haha, hvem var det? Husker ikke, var noen av dissa 91-jentene:p glitter og stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Har jeg ruta oppe på min E24 drar jeg til for å få igjen døra Lager jeg en 5cm glippe med ruta så kan jeg bruke lillefingern Pleier å lukke passasjerdøra for de som sitter på da de ikke forstår hvordan håndtaket på innsiden virker når de smeller for slapt igjen, åpner og lukker. Vil ikke si jeg sliter med dette problemet overhodet. Kjører en sjelden gang en Opel Senator.. Bakluka på denne er det bare å slippe på vei ned så klikker den seg i lås av seg selv. Verste jeg veit er da når kompiser skal "pakke" i bilen og smelle igjen den luka.. Viser dem hvordan det skal gjøres og kjefter litt, neste gang så skjer det igjen. Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 jeg savner e39n av og til ass, varebil:) helt genialt! en kompis av meg klarte å smelle døra mi rett inni en murkant, så lakken sprakk av. da ble jeg bra irritert ass, fyy fan. så er det det med bakluka. lell om man sier det når folk er på vei ut av bilen og skal baki, likevell tar de i det de klarer å smeller den igjen. det er elektronisk lås på den, så det er bare å legge den nedpå og trykke med 1 finger så går den igjen. men neida.. har elektronisk lås godt av dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 jeg får helt vondt når folk smeller igjen luka mi. kan ikke tenke meg den har godt av det. slås den for hardt ned vil jeg tro den metallpinnen som roterer rundt og drar igjen luka vil bli bøyd av for hardt slag. så prøver å unngå at folk bruker luka mi. snart blir den hydraulisk og lukker seg selv. så slipper folk å røre noe som helst. gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen flere som har no bidrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Sett på en fjær, med trykk måler, så vis man bruker nok kraft slår den inn og smækker døra opp igjen!Vis du skjønte.. Jeg hadde mange rare ideèr da jeg var 13 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 så er det det med bakluka. lell om man sier det når folk er på vei ut av bilen og skal baki, likevell tar de i det de klarer å smeller den igjen. det er elektronisk lås på den, så det er bare å legge den nedpå og trykke med 1 finger så går den igjen. men neida.. har elektronisk lås godt av dette egentlig? Har samme oppsett på bakluka og folk klare ikke å gjøre det riktig engang når jeg sier hvordan det skal gjøre, MÅ vise dem det først Men dørene generelt på bilen min er relativt tunge å få igjen så det må brukes litt makt på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 når folk skal hente noe baki trunken, så tar de nesten løpefart når de skal smelle den igjen. blir så forbanna, dørerne også de tar jo løpefart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå