ls44mm Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 haha madammen har fått gjennomgå pga det, og nå har hun lært... Mamma derimot, mente jeg var tulling som skulle slutte med sånn tull sist gang jeg skulle kjøre hun og lille søssen på kino. Hadde ikke hjerte til å si "ta bussen" men laget verdens kjipeste grimase med gjennomtrengende blikk i speilet!!! Eier cream interiør, så er NAZI på hva som går inn og ut av bilen og hva de tar med. Drikking/spising/røyking og alternativ oppførsel er total banna i bakseta. Smelling med dørene er strengt forbudt, og OEM sol gardinene er ikke til å ta på/dra ned. Promille kontrol er en del strengere bak, mens forseta er mere promillevenlig for de alle aller nærmeste. De har da også tilatelse til å nyte en kald bajer under streng overvåking av kapteinen over skuta, dogg under crusing. Andre ting som irritere er folk som etterlater pant og div dritt i bilen akk som jeg skal pante dritten dems! Eller hvis du er så uheldig at du har et gatebil blad på gølvet bak fordi du ikke har rekki å ta den ut ennå, så setter folk beina sine på det!!! Flott!! Buss neste gang. Måtte bare få det ut PS. Respekterer andre sine biler som det skulle vært min egen og har jeg en ny jekka øl i hånda så spørr jeg om det er mulig å få nytet alkoholholdig leskedrikk i forsetet. Nei, bye bye beer! PPS. Man har ALLTID en i vennegjengen som er "trykke-på-alle-knapper" kompis.. hehe Makan, så klåfingra enkelte er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Lurer virkelig på hva det er med å ikke smelle, men MOSE døren igjen så hele bilen rister. Sånn, du tar døren helt opp legger et godt grep rundt døren og sender den i retning karroseriet med MAKS kraft uten at det virker som om du tenker over hva du egentlig driver med. Har lurt på dette mange ganger, gjelder både unge og eldre!! Galskap Dette er edru folk det er snakka om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Man har ALLTID en i vennegjengen som er "trykke-på-alle-knapper" kompis.. hehe Makan, så klåfingra enkelte er... Trykkekrig har vi... Startet med at en kompis skulle trykke å sette på alt mens jeg kjørte, så skulle jeg ta hevn neste gang når han kjørte og siden er det bare blitt en slik krig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 På leiebiler på jobb er det som oftest bare konkurranser som går ut på å få høyest lyd i radioen med èt snurr på volumknotten... Ender som oftest med ganske dårlige høytalere tilslutt.. La merke til en ting på firmabilen min etter at jeg hadde lånt den bort en periode jeg var på ferie. Tydelig at den har vært overfyllt eller kollegaen har hatt noe stort inni der, bakdør og sidedør er bulka etter at det har blitt smelt med dørene med tunge ting liggende bittelitt for nære døra. masse små bulker rundt der dørene "bygger" mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 På min gamle vw var da dårlige setebelt heiser, sån at ikkje beltet går heilt tilbake. Kjøyrte noken i fra klassen min vekk fra skulen, og når dei skulle gå ut så hang beltet med innfestninga ut i dørsprekken. Først så smalt det ei gong, døra gjekk ikkje igjen, så då tenkte dei sikkert at da hjelpe med å ta karate spark i frå helvetet i døra. Endte med at innfestninga på beltet blei skeiv og riper i døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kjørte lillesøster`n til maddamen og veninnene hennes hjem fra by`n inatt... Med litt innabord smalt`a døra mi så jævlig at jeg trodde bilen ble rammeskjev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Nei heldigvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Madammen går vel inn i den kategorien som alltid skal trykke på knapper, heldigvis sovner hun overalt så lenge det er rolig, men f.eks. hvis hun snakker i telefonen og kjeder seg får vindusheisknappen gjennomgå noe innihelvete! Kan også si at vindusheisen på passasjersiden har sluttet å virke og at damen blir helt rar og uskyldig hver gang jeg nevner det... Hun er også flink til å smelle med døren, faktisk såpass at noen ganger får jeg vondt i øret som er vendt mot passasjerdøren... Har også opplevd dette med setebeltet som henger igjen i døråpningen, full fyr som beltet hang fast under armen hans og gikk ikke helt på plass igjen før døren gikk igjen hardt! har en 3mm dyp stripe på ca 5cm etter det... OG DE LÆRER FAEN MEG ALDRI HELLER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 jepp, er kejnt bådde me setebelte i dørkarmen å andre biler som druser døra inn i bilen min. å folk som parkerer nært, hater det, setter aldri bilen sidnav biler med barrnesete, firmabiler, å ellers stygge vrak. eller gubbebiler som gamlinger kjøre, dem henge jo på døra å skal ha den helt åpen helst. offa fått mange bybulker nå for tiden:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 haha, den tråden her var genial.. men er jo stor forskjell på ALLE dører man setter seg inn og ut av, er ikke alle som kjenner døra " di" ut og inn men ja, er så fint med folk som smeller døra igjen så man tror den skal poppe ut på andre siden av bilen, eller at de legger hele hånda på ruta eller på siden av døra så det blir stort fint merke på hele døra.. det irriterer livshiten ut av meg, spesielt det og ta på bilen.. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kona smeller til tider med dørene..Men hun er unnskyldt siden vi har 3 biler med forskjellig tyngde på dørene..Sjuern har de letteste så den smelles OFTE... siden hun egentlig er vant med jaguaren som har tunge dører...Mens coupeen er vanskelig å smelle igjen siden dørene er så tunge.. Dog har jeg opplevd at folk smeller dørene så hardt at bakdøra slutter å funke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Angående folk som kjører bildøren sin i andre sine biler... Har flere tilfeller der jeg, en 20 årig "ung mann" står og skjeller ut en 30-60 år gammen dame/mann som jeg ser kjører døren i andres/min bil. Hadde også en episode der en dame kjørte handlevognen sin inn i mellom min bil og hennes toyota land cruiser slik at den ble sittende fast mellom min hjulbue og toyotaens, sto og kjeftet på hun i sikkert 30 minutter uten at hun brydde seg noe nevneverdig, Tror heller ikke hun brydde seg at hun fikk en regning på 5700kr for reperasjon av ripene... Noen gir bare faen i alle andre enn seg selv og shoppingen sin, og jeg har ingen problemer med å kreve erstatning fra de om de bestemmer seg for å bruke min bil som en dørstopper/handlevognholder... Mulig jeg er shopperenes mareritt, men noen må jo gi de litt oppdragelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 For noen biler tilbake parkerte jeg inni et parkeringshus med en kompis som passasjer, lukeparkerte langs en vegg med passasjersiden mot veggen og passet på å ha god avstand fra veggen så han lett kunne komme seg ut uten å måtte smyge seg. Men neida, døra smalt han opp og rett i veggen, lakken ble borte på et 2 cm område oppover dørkanten (var heldigvis ikke en BMW da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 jepp, er kejnt bådde me setebelte i dørkarmen å andre biler som druser døra inn i bilen min. å folk som parkerer nært, hater det, setter aldri bilen sidnav biler med barrnesete, firmabiler, å ellers stygge vrak. eller gubbebiler som gamlinger kjøre, dem henge jo på døra å skal ha den helt åpen helst. offa fått mange bybulker nå for tiden:S Ferjer er den VERSTE plassen å stå! Har blitt dunka av andre sine dører sånn at bilen rister. Blir drittforbanna sjølv om døra kun treff beskyttelse lista. samme person gjorde da når han sku ut og når han skulle inn.. hadde lyst til å riste dørhengslene av bilen hans ! Så har du dei folka som trykker jakka / kroppen intil bilen mens dei går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Så har du dei folka som trykker jakka / kroppen intil bilen mens dei går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå