Jordfræsar Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Navn: Kristian Alder: 27 Bosted: Riktige sia av mjøsa Yrke: Designer Kjøretøy: BMW E90 316i -06 Min første BMW og er meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Får slenge opp litt info eg og da Navn:Kim Thomas Aase Alder:31 sivilstand:kjæreste og 1 datter Jobb:KSR AS Bosted:Fosser(Nettopp flyttet) Hobbyer:BIL!,Fotball(Tottenham som gjelder) Fritid:nå er det Nybygget(verksted,Butikk)som planlegges på Fosser,skal være ferdig i januar Biler som eg eier:Bmw 330 Tic,Golf3 GTI,Transporter,318 IS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hei på dere. Kjøpte atter en BMW for ikke så lenge siden, denne gangen ble det en E30 IX touring med turbo og sånt og den blir jeg nok å ha lenge.. uansett: navnet er Kurt født i -70 og bor nord for polarsirkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trapdoor Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Navn: Eirik Alder: 22 Bosted: Stavanger Yrke: Offshore Operatør Kjøretøy: BMW E60 530d -04 Min første BMW (og bil generelt), og gliser hver gang jeg setter meg i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Navn: Markus Jonassen Alder: 18år Bosted: Bardufoss Yrke: Student vg3, realfag Kjøretøy: 1986 e30 325i Er tvilling bror med "gnilb" her inne for dem som ikke har fått med seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Navn: Karl-Erik Alder: 17 Bosted: Sæbø, Møre og Romsdal Yrke: Student og lærling, Industrimekaniker Kjøretøy: BMW E46 318i -99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 navn: Anders Dalseth Alder: 17 Bosted: Ålesund, Lerstad Yrke: Deltidsansatt på en lokal båtforretning Kjøretøy: ingenting er på bimmers for å kunne lese og lære litt generelt om bmw, da det er sånn ca 99% sjanse for at jeg kjøper det når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Navn: Joachim Alder: 19 Bosted: Drammen, Buskerud Kjøretøy: E36 Coupe, Straight Six. Yrke: Student, og jobber med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Navn: Ken Født: 1993 Bil: 520i e39 1997. Går på VG2 Automasjon, og jobber på Byggern som helge/ferie jobb. Bilen er kjøpt, men lappen er ikke her enda (ikke 18 enda). Kan ikke så veldig mye om bil enda, men lærer mye av dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Navn: Robin Født: 1989 Bil: BMW 318is coupe 1993 Dette er min første BMW og lang ifra den siste Blitt helfrelst. Bilen min er et lite prosjekt som jeg i utgangspunktet lar være original forutenom konidemperne og jamexfjærene som står på nå. Så blir det vel litt småmods som løfter opp helheten. Liker smådetaljer jeg. Ned til minste skrue Bilen jeg har er import, så har ikke varmeseter eller noe form for OBC. El-vindu, speil, takluke har den iallefall. Mulig OBC blir montert etterhvert. Dessuten er det begrenset hvor mye jeg ser hensikt i å legge i en gammel e36. Hellakkering og det å rett å slett ta vare på bilen er mitt "prosjekt". Min neste BMW skal heller få en makeover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnar328 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 navn: gunnar født: 1976 bil: 2004 530d e60 har hatt mange bmwèr opp gjennom åra og nå ble det ein nyere e60, da vi måtte bare ha ein bil med komfort og kjøreglede samt litt plass.utdannet styrmann og jobber på båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Navn: Bjørn Bilstad Født: 1988 Bosted:Tønsberg Yrke: Tømrer Første bilen min var en E36 coupe, hatt litt diverse etter den. Men BMW er absolutt en favoritt! Har en gammal VAG som får smake saltet om dagen. Og en 2 dørs E30 facelift som blir kraftig oppgradert i Vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Navn: Vegard Alder: 15 Født: 22.3.95 Bosted: Sauda Yrke: Student Kjøretøy: Foreldrene har x5 Er her for å lære om BMW generelt, E30 spesielt, da jeg har en "avtale" med en dame om å overta E30'n hennes om ett par måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Navn: Kim Øyvind Grandalen Alder: 20 Yrke: Student Bosted: Kristiansand, Vest-Agder Kjøretøy: Bussen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå