runstra Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 har nå solgt E-60 520 og kjøpt X5. Angret en stund etterpå men er nå over det.. Er det noen som har erfaringer med X5 her ? Bra timing ift været, jeg har cruiset rundt i 40-50 cm nysnø, og hatt kongefølelse denne uka. Bilen er en 3.0 d 2003 mod chippet til 220 hk og 460 NM. 19 `v hjul, sportskinn, sportsunderstell ++++. Monterte feite rør hos Svemdsen denne uka. legger ut bilder etterhvert. OBS bilen er hverken sølv eller svart som de fleste men sienarød metallic. Var skeptisk men falt for fargen da jeg så den live. Skiller seg litt ut og etter å ha hatt 5 stk sølv og svarte biler er det greit med litt avveksling. Ønsker meninger fra folket når bilder er klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 x5 er fete biler! spess med barske felger.... fant en grei x5: http://www.edmunds.com/media/roadtests/ ... 34.500.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Grattis! Venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 460nm ? Trodde 2003 mod hadde den nye Diesel 3,0ern... uansett er det digg med 220 hk... med 184 hester er den etter min mening litt underpowered... X5 er jo en kjempeflott bil. absolutt en verdig BMW ( men sportunderstell er bare guff) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Grattis med ny bil! Gler meg til bilder eg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 faceliften som kom i 2004 fikk Både X-Drive og den nye motoren på 218HK. gratulerer så mye med ny bil runstra. får jeg spørre hva 520'n gikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Grattis. Rå bil det der, men 220hk blir lite til en bil på nærmere 2 tonn, syns jeg. 286hk (bensin)utgaven går ganske godt, men drar ikke skinnet av pølsa den heller. Men så er ikke X5 noe racer heller, så det er vel like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 beklager at jeg spør, men har ikke X5 hatt X-drive hele tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Nei, X5 har ikke hatt X-drive. X3 var den første modellen som fikk det og ved facelift på X5 i 2004 fikk den også facelift samt oppgraderte motorer. Senere har både 3 og 5 serien fått X-drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Gratulerer med kul BMW! Ikke mange her på forumet som har X5. Disse gir sikkert en kjempetrygg følelse på rufsete vinterveier.. Har en liten drøm om den nye typen X5 3.0D selv, men det får bli mange år til... Lurer på et par ting: - Hva er disse bilene bygd på, E39, E60 eller et eget chassis? - Er bagasjeplassen bra kontra en E39 Touring? - Hva med kupèplassen kontra en E39 Touring? - Kjørefølelsen/komfort kontra en E39 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 er vel byggd litt på en E39 ( andre kan fylle inn mer her, sikkert..) bagasjeplassen er vel en del mindre en E61 så da er den vel kanskje det samme som E39 touring... Tror man vil bli litt skuffet om man går fra en E39 med f.eks 16" til en X5 med Sports-understell og 19" har kjørt 3,0 diesel ( både den nye og gammle ) med og uten sports-understell og må si at med så store felger og "sport" blir komforten svært lite tilstedeværende når man kjører i byen etc... når man er ute på motorvei er det mer dekkstøy som merkes.. og den merkes godt... jeg kan ikke forstå at noen vil kjøpe sports-understell og slike ting på en bil som allerede har en trashy ride... men missforstå meg korrekt... X5 er uansett en veldig god bil. Noe av det beste jeg har kjørt av biler generellt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Gratulerer med rå bil! sienarød er en veldig fin farge. blir spennende å se åssen det ser ut på X5. Bilder,bilder,bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 X5 ja, det er en kjempe tøff SUV. Ikke mange her inne som har X5. Rød også, det var litt spesielt, men på bilder jeg har sett er det en overaskende fin farge på den bilen. Enda tøffere blir den med lakerte plast deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger ! Ja fargen er faktisk fin, jeg legger ut bilder når disse er klare. 218 hk originalt kom først i 2004 modellen. Helt klart ingen racerbil, men veldig sterk i forbikjøringsfasen. Den har sportsunderstell og føles absolutt ikke som noe `buss`i svinger. Bakre pottene ble skiftet og det ble ganske fin lyd i diesel sekseren. T.A.S : jeg fikk veeldig godt betalt for E-60 da jeg tok en bil i bytte som jeg fikk veeldig billig. Byttet inn denne mot X5 og fikk derfor mer enn prisantydningen jeg hadde på autodb. Jeg angret etter å ha sagt ja til kjøper og visste en stund ikke hva jeg skulle kjøpe igjen. men har glemt dette nå, er storfornøyd. Min e-60 skilte seg litt ut ift ac-schnitzer etc og det var grunnen til at han som kjøpte den ville ha den. Så TAS, diskret styling/ tuning som skiller seg litt ut er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Image is everything... ...en Touring med x-Drive gjør imidlertid den samme jobben veeldig mye mer effektivt og elegant....no offence... ... En E53 er selvfølgelig en fin bil...ingen tvil om det...kanskje bare litt too much på alminnelige veier når den allikevel ikke kan kjøre off-road... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå