Kevin=) Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 ja er spent... er 100 kr på spill her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 trodde du var mer 5/7 serie og automat mann,håkon. litt gubbete som noen av oss andre? men dette så da bra ut. en bil som gir masse cred hos bilfolket,mens andre mer uintresserte ser en pen bil som oser vellykket uten å være vulgær. Det er vel midt i blinken? Har du penger til denne så er vel ikke service kostnadene avskrekkende. er vel ganske så holdbar motor i M3 og de gamle bmwène har vel vist at de tåler alderen godt. nå har jeg aldri hatt min på service hos bmw så jeg vet ikke hvor dyrt det er,men litt må man vel ofre for en sånn bil. og kjører du den pent og tar service blir den ikke vanskelig å selge heller hvis du skulle gå lei el trenge mer plass. (får du veldig lyst til å glede noen så er det bare å ringe meg og spørre om jeg vil prøve den en liten tur ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Håkon, de trådene dine er så bra, blir alltid mye buzz rundt dem, noen halvmissunelige og provoserte mennesker. Liker å provosere selv, vekke folk litt, så dette er bra greier! Et tips, drit i E46 og sjekk heller ut 6 serie Håkon! Uansett lykke til med kjøp av riktig merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 hehe er alltid noe rart med innlegene hans, skulle trodd han er en gammel mann på 65 år.. kanskje en slik en bondevik? må bare legge til en ting.. ble jeg 100 kr rikere Håkon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Selv om man har penger til en M3 er det ikke alltid sikkert man har råd til service kostnadene på en slik bil også. Bilen blir nok en god del dyrere enn våres ikke-M biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 har ikke fått testet bilen enda. Men skal teste nye S-klassen i dag (bare for moro skyld!!) 6-serien er en kjempefin BMW og jeg tror den nye 630i er en kjempefin bil, men den blir desverre alt for dyr for meg nå i dag. Stemmer at jeg egentlig ikke er så veldig glad i manuell, men jeg har på en måte gitt litt opp E32 i og med at det er så jævlig mye galt med den bilen jeg låner .. det skremmer meg litt.. Om jeg kjøper den M3'en har jeg nok penger til å holde den ved like, men det er mye som koster penger og derfor vil jeg helst betale så lite som mulig .. vil vi ikke alle det da ? Nå ser det ut til at alt annet plutselig ble veldig mye dyrere for meg også ( business vice) så dere må ikke holde det i mot meg og jeg ikke kjøper bilen. selv om jeg får den billig er det tross alt snakk om VELDIG mange penger... Mulig det lønner seg å bare kjøre rundt i de bilene jeg har innen rekkevidde allerede. skal gi beskjed når jeg har testet den så vet vi mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Håkon, de trådene dine er så bra, blir alltid mye buzz rundt dem, noen halvmissunelige og provoserte mennesker.Liker å provosere selv, vekke folk litt, så dette er bra greier! Et tips, drit i E46 og sjekk heller ut 6 serie Håkon! Uansett lykke til med kjøp av riktig merke! Enig... vi bare "snakker" her inne... ingen grunn til å hisse seg opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 m6? sikle sikle. sto ved siden av en m6 for noen mnd siden, eg såg på han, han såg på meg. Han flate fjøla og smilte, eg flata fjøla. han forsvant... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 hvis ikke du skal ha den håkon, kanskje noen av de andre her vil kjøpe en billig m3? han vennen din skal jo reise så den må vel selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 m6? sikle sikle. sto ved siden av en m6 for noen mnd siden, eg såg på han, han såg på meg. Han flate fjøla og smilte, eg flata fjøla. han forsvant...hehe lol skjedde det samme med meg, bare at istedenfor 6ern så var det Merce CL 55 AMG, en blondie som kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 m6? sikle sikle. sto ved siden av en m6 for noen mnd siden, eg såg på han, han såg på meg. Han flate fjøla og smilte, eg flata fjøla. han forsvant...hehe lol skjedde det samme med meg, bare at istedenfor 6ern så var det Merce CL 55 AMG, en blondie som kjørte. Celina? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Celina? hehe Hun har Porsche Cayenne Turbo.. hadde BMW X5 4.6iS før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Celina? hehe Hun har Porsche Cayenne Turbo.. hadde BMW X5 4.6iS før. Bare 1 bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Celina? hehe Hun har Porsche Cayenne Turbo.. hadde BMW X5 4.6iS før. Bare 1 bil? hehe, berre 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Hadde jeg vært hun så skulle jeg hvertfall hatt en Z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå