Gå til innhold

Europas strøkne 850 CSI ?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om den ble solgt til kunde, men det er helt klart spesielt å få tak i noe slikt pr. idag. Jeg tror faktisk at jeg heller ville hatt en 830i enn en 850CSi, rett og slett pga. det lave produksjonstallet. Hva omsettes en 830i idag for mon tro?

Jeg ville også heller kjøpt en 830i enn en 850CSi... litt på den samme måten som jeg heller ville ha kjøpt en E60 530i enn en E60 550i. Hvorfor betale hele 446300,- kroner for 109 HK... når 258 HK er mer enn nok... ?... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ååå... ELSKER 8-serien! Skulle gjerne ha ratta rundt i den der!

Hoksa når eg var ein 12 år og gjekk rundt og selte bringebær/jordbær til turistene på ferjekaien, og det var første gong eg såg ein 8-serie. Det var også ein CSi, og etter det har eg vore forelska i desse bilene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den ble solgt til kunde, men det er helt klart spesielt å få tak i noe slikt pr. idag. Jeg tror faktisk at jeg heller ville hatt en 830i enn en 850CSi, rett og slett pga. det lave produksjonstallet. Hva omsettes en 830i idag for mon tro?

Jeg ville også heller kjøpt en 830i enn en 850CSi... litt på den samme måten som jeg heller ville ha kjøpt en E60 530i enn en E60 550i. Hvorfor betale hele 446300,- kroner for 109 HK... når 258 HK er mer enn nok... ?... :lol:

Det kan du jo si, men man vet jo hvilken bil som "vinner"

jeg ville mye heller hatt en 550 og rast forbi alle som trodde det var en 520.

530i er bare et greit kompromiss ( men fremdeles en rask bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo si, men man vet jo hvilken bil som "vinner"

jeg ville mye heller hatt en 550 og rast forbi alle som trodde det var en 520.

530i er bare et greit kompromiss ( men fremdeles en rask bil)

Du raser nok like fort forbi i en 530i ;)

Jeg er helt enig med deg E9. En 530i holder i massehvis. Det gjør vel egentlig en 523i også.. Saken hadde jo vært biff hvis en hadde svømt i penger - M5 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har man en M5..

man sitter jo altid med irritasjonen over at det altid er NOEn som kan kjøre fra deg... tror ikke du tenker det med en M5..

Nå har jeg hverken kjørt 550 eller 530i med 258 hk, men jeg har kjørt en 750 og 530i med 231 hk, og selv om det ikke blir heeelt det samme må det jo sies at 7'ern føltes litt raskere...

Men om vi setter penge-aspektet til side vil vi vel velge en 550 før en 530 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har man en M5..

man sitter jo altid med irritasjonen over at det altid er NOEn som kan kjøre fra deg... tror ikke du tenker det med en M5..

Nå har jeg hverken kjørt 550 eller 530i med 258 hk, men jeg har kjørt en 750 og 530i med 231 hk, og selv om det ikke blir heeelt det samme må det jo sies at 7'ern føltes litt raskere...

Det med å filosofere over hvorvidt "noen" kan kjøre fra deg eller ikke sluttet jeg med for mange år siden... "alle" kan trykke på gasspedalen å kjøre som en idiot... :roll: ... På den annen side... hvis penger ikke spiller noen rolle ville jeg ha kjøpt en McLaren F1... det er jo også en BMW på mange måter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har man en M5..

Det med å filosofere over hvorvidt "noen" kan kjøre fra deg eller ikke sluttet jeg med for mange år siden... "alle" kan trykke på gasspedalen å kjøre som en idiot... :roll: ... På den annen side... hvis penger ikke spiller noen rolle ville jeg ha kjøpt en McLaren F1... det er jo også en BMW på mange måter... :wink:

Jeg ville hatt den Nye Bugatti Veyron. Men jeg hadde nokt brukt mer tid på å bekjymre meg en å kjøre bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...