Hakon Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 den bilen er bare hælig! du er nok bare misunelig håkon! nei.. ikke egentlig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Den bilen var jo bare jævlig fin og gjennomført da Du bomma litt på den der Håkon, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 er ikke enig med deg der... desverre.. men det er jo helt greit at du ikke deler mitt syn.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Den E36n er ganske pen Ser utrolig gjennomført ut. Kan tenke meg den har kostet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 var det ikke hamlet som sa "noen liker datteren, mens noen liker morra"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Rå BMW, men ikke pent med Lambo dører og de baklyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Synes det er veldig bra gjort å få fronten så lik e46.Ikke noe jeg ville kjøpt, men allikavel en gjennomført pen bil. Jeg støtter denne uttalelsen... imponerende bygg, men absolut ingenting for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 hm.. 250 laken for ein 320 e36 94 mod.. jaja.. kan jo drømma.. dyre plastikk men fin og gjennomført bil! men prisen va aalt for høg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Syns den var helt konge jeg(bortsett fra byklyktene seff) Var kult med lambo dørane også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 nydelig farge på bilen. Lett hatt denne bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 rett og slett en rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Å dette kom fra en på sykkel ! *host* Misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 må kunne diskutere kollektivtrafikk uten å eie en buss selv, vel ? nei jeg er nok ikke misunnelig... grunnen til at jeg postet det er at det simpelt hen ikke er så ofte man ser en bil som er så til de grader stygg og jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Heheh.... Genialt å høre slike uttalelser. Enten så har du drømt at du ble spist av en plastikkbil. Eller så er det rett og slett at du elsker å mene det motsatte av folk. Denne bilen er noe av det meste gjennomførte å pene jeg har sett. Tror faktisk du overdriver litt i meningene dine til tider. Men det er lov å angre. Har sett mye stygt, og denne er ikke i nærheten i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Dette er en smakssak, så om Håkon ikke liker bilen er noe vi må respektere. Vi kan ikke forandre verken hans mening eller smak. Når det gjelder uttalelsen om kollektivtrafikk er jeg enig med deg Håkon. Man trenger ikke eie det for å kunne diskutere det. Jeg syns dette er en gjennomført bil og jeg må innrømme at jeg syns den er litt kul, men om jeg ville eid den er jeg litt i tvil om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå