gematu Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hva synes folk her inne om shadow eller chrome på bilen? Jeg har en svart E39 med krom, men synes de med svarte lister rundt vinduene osv er penere å se på. Noen som er enig - uenig? Går det an å ta bort krom listene? Eller går det an å lakkere de? Er shadowbiler sjeldnere, slik at de ligger høyere i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Eneste som skal være krom på en nyere BMW er nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Jo, best med sort, tenkte på å lakke mine lister selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Ja det er like greit å få lakket dem. Bare å matte dem ned med et fint sandpapir. Syregrunning for bra heft, og silkematt svart lakk. Blir good det. Gjorde det på gamlebilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Shadowline er helt klart penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 har sett noe bimmere med chrome lister. syns det ser forferdig stykt ut! så Shadowline er helt klart mye penere i mine øyner. men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Synes faktisk det kan være fint med chorme lister på en sort bil. Spesielt E46 coupe med chrome lister. Blir litt tamt med alt sort på en sort bil for min del . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Dette er litt komplisert, for det spørs på bilen og fargen... Syns det er litt vel mange som bruker svart overalt på sine E36 f.eks. Virker som de skal ha svart på død og liv, ikke nødvendigivs fint det på alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 crome er litt harry, men jeg syns fremdeles det er finest... BMW'ene blir litt livøse uten denne kntrasten.. spesielt på mørke biler... det er noe med å finne balansen mellom forhold og kontraster... E60 har noen veldig fine Individual-lister... husker ikke akkurat hva de het, men de ser fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 De første jeg gjorde når jeg fikk bilen min var å lakke alle chrome listene med svart farge, og bilen vart 3 ganger så pen. Men på fks en sølvgrå bil hadde jeg kanskje latt listene være chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Synes det gjør seg med chrom rundt vinduene på E46 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Chrome er soleklart finest på mørke biler, mens på lyse biler er det mer ett fett. Jeg mener bestemt at kontraster fremhever bilens linjer og shadowline (kanskje tom med sorte nyrer) på sort bil blir veeeeeeeeldig tamt og kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Chrome er veldig fint. Ta f.eks touringen over. Med chrome dørhåndtak og speil, kanskje til og med rails'en, så hgadde bilen fått et ekslusivt preg. Jeg synes en del av de sorte VW Passatene av nyere årgang er nydelige med mye chrome. Dette er da vel pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Syns ikke den Passaten ser særlig bra ut med så mye krom. Aldri likt kromlister på Bmw, foretrekker shadowline på de aller fleste, også på mørke E46 og E39. Kromfelger er heller ikke kult. Noe av det verste jeg vet er imidlertig karosseridetaljer som er forkrommet i etterkant, slik som bensinlokk, speil, dørhåndtak, luftinntak, og dørlister. Det ser rett og slett ikke ut i måneskinn. Er enig i at noen overdriver svart på E36, ser faktisk greit ut med kromnyrer selv om alt annet er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Ja jeg har enda til gode å se en BMW med chrome-speil som ser bra ut. Men orginal chromeline pakke er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå