Gå til innhold

Offisielle bilder av E92 3 serie coupe med M-sportspakke

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

E92's baklykter... vet dere hvorfor dere ikke liker de? Fordi de ligner på baklyktene til en mercedes! Usportslige, avrundede, ikke sterke, klare og kappede ut av bilen i et mer kantet preg. Ellers var bilen fin forfra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg må ærlig si at jeg synes vogna er fantastisk linjelekker! Kanskje noe mer aggresiv front enn bakfra, men utvilsomt et smykke! Mener også BMW denne gang som tidligere, har vært utrolig flinke til å utvikle et unikt design på sin cupé. Så for alle dere som har en masse penger dere bare ikke aner hvor dere skal gjøre av...løp og kjøp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at jeg synes vogna er fantastisk linjelekker! Kanskje noe mer aggresiv front enn bakfra, men utvilsomt et smykke! Mener også BMW denne gang som tidligere, har vært utrolig flinke til å utvikle et unikt design på sin cupé. Så for alle dere som har en masse penger dere bare ikke aner hvor dere skal gjøre av...løp og kjøp :lol:

Enig, sjekk de utrolig lekre linjene på pansteret! Nydelig og elegant coupe dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen er fin, bedre forfra en bakfra men tror jeg trenger litt tid på å like den. Er jo helt ny og da er som regel alt litt rart og uvant. Er liksom vant til at bmw er den gode gamle "firkanta" e30'n. Som er superkul hvis den er tatt litt vare på og diskret styla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...