[space] Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg vil tippe noen tuningfirmaer vil komme med noen helfete fangere til denne her. Synes også det bør være litt større dim på pottene når de skal ha en på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Liker bare ikke denne bilen.. hadde tatt en e90 forran e92 any day! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marvin Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 E92's baklykter... vet dere hvorfor dere ikke liker de? Fordi de ligner på baklyktene til en mercedes! Usportslige, avrundede, ikke sterke, klare og kappede ut av bilen i et mer kantet preg. Ellers var bilen fin forfra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Som så ofte før, bilder og live opplevelse er to vidt forskjellige ting, så tror man skal være forsiktig med bedømmelse av E92 før man ser den live. Har hatt en aha opplevelse flere ganger mht dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Jeg må ærlig si at jeg synes vogna er fantastisk linjelekker! Kanskje noe mer aggresiv front enn bakfra, men utvilsomt et smykke! Mener også BMW denne gang som tidligere, har vært utrolig flinke til å utvikle et unikt design på sin cupé. Så for alle dere som har en masse penger dere bare ikke aner hvor dere skal gjøre av...løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Jeg må ærlig si at jeg synes vogna er fantastisk linjelekker! Kanskje noe mer aggresiv front enn bakfra, men utvilsomt et smykke! Mener også BMW denne gang som tidligere, har vært utrolig flinke til å utvikle et unikt design på sin cupé. Så for alle dere som har en masse penger dere bare ikke aner hvor dere skal gjøre av...løp og kjøp Enig, sjekk de utrolig lekre linjene på pansteret! Nydelig og elegant coupe dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Er vel ikke m-pakke, men ser jo ikke dum ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Synes bilen er fin, bedre forfra en bakfra men tror jeg trenger litt tid på å like den. Er jo helt ny og da er som regel alt litt rart og uvant. Er liksom vant til at bmw er den gode gamle "firkanta" e30'n. Som er superkul hvis den er tatt litt vare på og diskret styla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 ":1g160s1g]Er vel ikke m-pakke, men ser jo ikke dum ut... Gunnar, du må få en sikle smily!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Det var litt sikkel ja, men til denne trenger vi en smily som det skummer av-hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Et par bilder til: Alt for lav bak, og egentlig forran også, men litt justering der så er den der den skal være! Flere bider fra dette showet her: http://iiilgsrlll.com/Gallery/vip_autofashion_06 Sjekk bl.a. ut den hvite S-klassen. *sikle sikle* Drøyt mange fete biler på det showet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Å fjerne den refleksen på støtfangeren tror jeg hadde vært den første modden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Ja, er vel standard US greie det der. Ikke kledelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Liker ikke at felgene forsvinner inni hjulbuene, men ellers stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå