Ron Jeremy Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Sjekk ut dette, BMW tilspisser kampen mot Auda på pris. http://www.dinside.no/php/art.php?id=309533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hvem i alle dager er så gniten at de vil spare 16tusen kr (25tusen) når de kjøper en bil til 400tusen kr?? Da er vel det like greit å bare kjøpe seg en brukt å spare noen par 100tusener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er nok mange, Kenny. Man får jo faktisk litt utstyr for disse pengene og ytelsene var meget imponerende satt opp mot 320sd og 520sd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Enda mer rot i BMW´s modellprogram... ... E90/91 318d med 122 HK, 320d med 150 HK og 320sd med 163 HK... chiptrimming er åpenbart blårussens nye leketøy.... hva blir det neste ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er nok mange, Kenny. Man får jo faktisk litt utstyr for disse pengene og ytelsene var meget imponerende satt opp mot 320sd og 520sd.. Ja, du har rett i det.. Men noe forskjell må jo det være.. ellers hadde jo de kuttet ut 163 hesteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er nok mange, Kenny. Man får jo faktisk litt utstyr for disse pengene og ytelsene var meget imponerende satt opp mot 320sd og 520sd.. Helt enig, får nesten navi proffesional. Så dette må jeg si var interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg vil også se det som meget interessant. Blir spennende å se denne på bruktmarkedet, for en 150 hesters diesel holder i massehvis.. Det holder nesten til navigasjonssystem, men det holder til komfortseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg vil også se det som meget interessant. Blir spennende å se denne på bruktmarkedet, for en 150 hesters diesel holder i massehvis.. Det holder nesten til navigasjonssystem, men det holder til komfortseter Komfortsetene er jeg med på, men hva skal man egentlig med navigasjon ?... ... Jeg har kjørt mye på kontinentet og i USA med "gammeldagse" kart i over 20 år uten at jeg har kjørt alvorlig feil så langt. Selv "downtown" Monaco gikk uten problemer på "feelingen" og de som er litt kjent i denne feterte småbyen vet at den er totalt håpløs å kjøre rundt i. Selv LA og SF i USA gikk uten problemer med tradisjonelle kart... til og med Berlin, Paris og Barcelona har vi klart uten problemer med "analoge" kart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Godt spørsmål, bmwE9. Har selv navigasjonssystem business i BMW`en og jeg har aldri brukt det.. Så lenge en er i yrker som lastebilsjåfører etc. vil nå jeg si at navigasjonssystemet er praktisk. Bruker selv navigasjon hver eneste dag, men dette er en bærbar Garmin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Godt spørsmål, bmwE9. Har selv navigasjonssystem business i BMW`en og jeg har aldri brukt det.. Så lenge en er i yrker som lastebilsjåfører etc. vil nå jeg si at navigasjonssystemet er praktisk. Bruker selv navigasjon hver eneste dag, men dette er en bærbar Garmin.. ikke for å være guffen, men business-navigasjonen uten kart er jo helt på trynet.. Professional navigasjonen er kjempefin og er absolutt noe man bør ha i bilen... Kjørte fra Oslo til Amsterdam og tok ikke feil ett eneste sted.... Den beregnet også ankomsttid og varslet om kø, veiarbeid etc ( det fungerer ikke i norge) Må si at Navigasjonen i BMW'en er den aller beste jeg har testet.... Range Rover (sport) var ikke noe særlig, og Mercedes skjermen ( i alle fall gammle S-klasse) sitter veldig langt ned... Jeg ville ikke prioritert det over komfortseter... men når man bestiller seg en kliss ny bil.. spiller 29.000 egentlig så forferdelig stor rolle ? Se hvordan lånene og avdragene blir med og uten navi, og sammenlign... tror ikke det er store forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 ikke for å være guffen, men business-navigasjonen uten kart er jo helt på trynet.. Professional navigasjonen er kjempefin og er absolutt noe man bør ha i bilen... Kjørte fra Oslo til Amsterdam og tok ikke feil ett eneste sted.... Den beregnet også ankomsttid og varslet om kø, veiarbeid etc ( det fungerer ikke i norge) Må si at Navigasjonen i BMW'en er den aller beste jeg har testet.... Range Rover (sport) var ikke noe særlig, og Mercedes skjermen ( i alle fall gammle S-klasse) sitter veldig langt ned... Jeg ville ikke prioritert det over komfortseter... men når man bestiller seg en kliss ny bil.. spiller 29.000 egentlig så forferdelig stor rolle ? Se hvordan lånene og avdragene blir med og uten navi, og sammenlign... tror ikke det er store forskjellen... Jeg ville mye heller ha kjøpt en "løs" Garmin... den kan man jo også bruke når man befinner seg gående midt inne i en by... ... Ellers... automatiske trafikmeldinger har man jo også via radioen i bilen... du vet den utmerkede tjenesten under det gamle FM-båndet som virker på kontintentet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 ikke for å være guffen, men business-navigasjonen uten kart er jo helt på trynet.. Professional navigasjonen er kjempefin og er absolutt noe man bør ha i bilen... Kjørte fra Oslo til Amsterdam og tok ikke feil ett eneste sted.... Den beregnet også ankomsttid og varslet om kø, veiarbeid etc ( det fungerer ikke i norge) Må si at Navigasjonen i BMW'en er den aller beste jeg har testet.... Range Rover (sport) var ikke noe særlig, og Mercedes skjermen ( i alle fall gammle S-klasse) sitter veldig langt ned... Jeg ville ikke prioritert det over komfortseter... men når man bestiller seg en kliss ny bil.. spiller 29.000 egentlig så forferdelig stor rolle ? Se hvordan lånene og avdragene blir med og uten navi, og sammenlign... tror ikke det er store forskjellen... Jeg ville mye heller ha kjøpt en "løs" Garmin... den kan man jo også bruke når man befinner seg gående midt inne i en by... ... Ellers... automatiske trafikmeldinger har man jo også via radioen i bilen... du vet den utmerkede tjenesten under det gamle FM-båndet som virker på kontintentet... joda, men så må man også leve med den på toppen av iDrive der.... er det ikke da mye greiere å ha alt i èn maskin... det tenker i alle fall jeg.. Men som en nødløsning fungerer en eftermontert sak godt... nettopp kjøpt meg en til 7'ern .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Men som en nødløsning fungerer en eftermontert sak godt... nettopp kjøpt meg en til 7'ern .. En Garmin er ikke ettermontert, men et tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Nå koster Navi Professional 64000 NOK i Danmark (til E60). Ikke rart E9 ser etter alternative metoder. En 520D koster forresten 712 000 NOK i Danmark, en 320D koster 571 500, og en stakkarslig 116i koster 373 000 NOK! Se http://www.bmw.dk/ for flere helt ville priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Nå koster Navi Professional 64000 NOK i Danmark (til E60). Ikke rart E9 ser etter alternative metoder. En 520D koster forresten 712 000 NOK i Danmark, en 320D koster 571 500, og en stakkarslig 116i koster 373 000 NOK! Se http://www.bmw.dk/ for flere helt ville priser! 64000 ?? kan det stemme da? om det koster så mye skjønner jeg at man velger kartbok, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå