ingard Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 ledig plass? da ser jo bilen din ut som et juletre, nei fest heller over de gamle det er mulig han kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Jeg fjerner ikke mine, men jeg setter heller nye oblater på de gamle. Selv syns jeg disse skiltene var fine og hvis de kommer så skal jeg nok ha et par av de.. Hehe..det blir en "fin" liten kladd til slutt..skulle sette på oblatene på postbilene i sommer, og der var det ikke fjernet noen av de gamle..var sikkert 0,5 cm. tykk den kladden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Såpass, jeg fjerner de så lenge jeg får de av. Får jeg de ikke av setter jeg de over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dette er jo egentlig litt artig... Danmark har vært medlem av EU siden starten i 1973, men nå ser det faktisk ut som om Norge; som ikke er medlem av EU, får såkalte EU-skilter før Danmark. Du snakker om å gjøre seg lekker for et medlemskap... der enkelte av de gamle medlemmene har klare motforestillinger mot dagens EU... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Dette er jo egentlig litt artig... Danmark har vært medlem av EU siden starten i 1973, men nå ser det faktisk ut som om Norge; som ikke er medlem av EU, får såkalte EU-skilter før Danmark. Du snakker om å gjøre seg lekker for et medlemskap... der enkelte av de gamle medlemmene har klare motforestillinger mot dagens EU... Og nesten like morsomt er det at Norge som står utenfor og pøser penger inn i EU er enda mer tilpasset EU's direktiver generellt enn de landene som er fullverdige medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Men er det ikke sånn at vi må følge EU reglene fordi vi har EØS avtalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Men er det ikke sånn at vi må følge EU reglene fordi vi har EØS avtalen? Det er korrekt... Norge må for å ha tilgang til det indre markedet via EØS følge EU-reglene... imidlertid uten å kunne være med og påvirke reglene (les: for det krevet et medlemskap i EU). Snakker om å gå baklengs inn i fremtiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Det er jo helt ræva da. Som sagt tidligere her så må vi gjøre alt det som alle andre gjør i EU, men fordelene får vi jo ikke. Vi burde stemt ja til EU for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Morsomt å diskutere EU/EØS, og ikke minst reglene rundt det... for de er avsindig avanserte og ganske så skrekkelige har jer hørt.. noen som har lyst til å bli advokat og spesialist på EU/EØS er det gode penger å tjene da det er mange som driver forretninger mellom landene. For øvrig syns jeg de skiltene så helt ok ut, men hvorfor ikke bare beholde de vi har i dag? De ser jo ryddige og greie ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 men hvorfor ikke bare beholde de vi har i dag? De ser jo ryddige og greie ut... Pga en EØS-avtale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Og her er nyeste informasjon folkens: http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=30570 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 I dag så jeg de for første gang "live", og det var faktisk på en X3. De blir vel forhåpentlivis penere når man har sett dem en stund, men jeg har ikke tenkt å bytte med det første for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Jeg så disse i går, på en Z4 M coupe på Ring 3. Deilig å slippe å få krav om å klistre en stygg hvit "N" på bilen hvis man skal utenlands da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 For de som ikke liker det blåe feltet med det norske flagg og "N"'en, så produserers det lapper med lik bakgrunnsfarge som resten. Denne klistres altså over. Skiltet viser jo egentlig også at vi IKKE er med i EU da. Mangler jo EU tegnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Jeg så disse i går, på en Z4 M coupe på Ring 3.Deilig å slippe å få krav om å klistre en stygg hvit "N" på bilen hvis man skal utenlands da. Er det ett krav??.. det har jeg aldri gjort når jeg har vært utenlands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå