Gå til innhold

Nye skilter på trappene?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fjerner ikke mine, men jeg setter heller nye oblater på de gamle. Selv syns jeg disse skiltene var fine og hvis de kommer så skal jeg nok ha et par av de..

Hehe..det blir en "fin" liten kladd til slutt..skulle sette på oblatene på postbilene i sommer, og der var det ikke fjernet noen av de gamle..var sikkert 0,5 cm. tykk den kladden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo egentlig litt artig... Danmark har vært medlem av EU siden starten i 1973, men nå ser det faktisk ut som om Norge; som ikke er medlem av EU, får såkalte EU-skilter før Danmark. Du snakker om å gjøre seg lekker for et medlemskap... der enkelte av de gamle medlemmene har klare motforestillinger mot dagens EU... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo egentlig litt artig... Danmark har vært medlem av EU siden starten i 1973, men nå ser det faktisk ut som om Norge; som ikke er medlem av EU, får såkalte EU-skilter før Danmark. Du snakker om å gjøre seg lekker for et medlemskap... der enkelte av de gamle medlemmene har klare motforestillinger mot dagens EU... :wink:

Og nesten like morsomt er det at Norge som står utenfor og pøser penger inn i EU er enda mer tilpasset EU's direktiver generellt enn de landene som er fullverdige medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke sånn at vi må følge EU reglene fordi vi har EØS avtalen?

Det er korrekt... Norge må for å ha tilgang til det indre markedet via EØS følge EU-reglene... imidlertid uten å kunne være med og påvirke reglene (les: for det krevet et medlemskap i EU). Snakker om å gå baklengs inn i fremtiden.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å diskutere EU/EØS, og ikke minst reglene rundt det... for de er avsindig avanserte og ganske så skrekkelige har jer hørt..

noen som har lyst til å bli advokat og spesialist på EU/EØS er det gode penger å tjene da det er mange som driver forretninger mellom landene.

For øvrig syns jeg de skiltene så helt ok ut, men hvorfor ikke bare beholde de vi har i dag? De ser jo ryddige og greie ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...