Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Min 318is 92mod har rulla 184.000km og har skiftet bærekule,bremser forran pga at skiva var blitt skeiv. Skal skifte bærearmsforingene forran på onsdag, ellers er alt i topp stand virker det som 8) Har eid bilen kun i 5mnd, og disse overnevnte reprasjonene viste jeg at jeg måtte utbedre i løpet av sommeren. Ja og + ny viftereim. Thats it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1989mod 520i, rullet stolte 330000 km, men fortsat god for mange fler, byttet batteri, generator børste, alt av understell og bremse deler bak, bære armer forran H+V, bremserør og slanger bak(rustet), og sikkert mye mer,,, nå har den rullet feilfri i en måned, men har en irriterende risting mellom 80-100 Km/t, pga felgene...

2002mod 320i, nydelig bil, uten feil og mangler:) håper det holder seg slik, har dog skiftet foringer i bærearmer 1 gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min E36 328cab 95 har gått 240000km hatt den i ett år nå det jeg har hatt av prob er ny radiator bærekule viftereim og en ødelagt ventil ellers så har jeg ikke hatt noe annet eneste som var jevelig dyrt var det og bytte ventilen masse jobb:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

320d 99 mod - Denne har nå gått 348000km. Bruker 1/2 cm ned på oljepinnen mellom hvert oljeskift=utrolig lite forbruk av olje. Jeg har hatt bilen i snart 3 år. Har byttet vanlige slitedeler, men i og med at bilen har gått så langt så får man av og til litt ekstra arbeid med simringer, pakninger mv. De typiske, og dyre, feilene på denne bilen har jeg også fått - I fjor byttet jeg både turbo og dieselpumpe, som var en kostnad på ca 30k. dynamo har jeg og byttet. Og nå har jeg problemer med tannstanga. Jeg er fornøyd med bilen selv om det har blitt en del utlegg. Jeg tenker slik at for hver del jeg bytter desto bedre blir bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 2003 E46 318d Touring har nå kjørt godt og vel 120000 Km... stadig uten alvorlige problemer... ingen av de klassiske E46/M47 problemene har så langt dukket opp. Stoffet på setene begynner imidlertid å vise tegn på slitasje, men det er vel også normalt med tanke på at bilen (den eneste) brukes til det meste for en aktiv familie på fire personer. Alminnelige skinnseter - sorte og ikke sportseter... står nå på "ønskelisten"... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 1991 mod e36 320i motoren har gått 240000 km enste eg har skiftet på den er vannpumpe og viskosekobling.

chassie har rullet 270000 km har skiftet dempere. hjulnav.bremser,handbrekk,bensinpumpe,alle foringen på bilen,viske motor og cupevifte og andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 92 E36 har rullet 201 000km. har ikke hatt no spesielle problemer med den, annet enn småplukk grunnet dårlig behandling av forrige eiere. 316 motoren som sto hadde gåen topp så driver på å setter i 318is motor nå. Ellers er det slakke i rattstammen og har nye foringer bak til bærebrua foran som skal skiftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet min 320 i fjor i mars, var da rullet 64000km, nå er den gått 115000km Dette er byttet:

skivene framme

alle klossene,

begge kakkelstagene

bærebruene framme,

byttet den bakreforingen på bruene samtidi for å være sikker.

Gjorde alt dette i fjor sommer å etter det har bilen funket prikk fritt, nylig service på bilen og ingenting å si på den. Meget fornøyd med min første bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85' -e30 - 159tkm (motorbytte-men ikke noe gale med m20en - garasjedronning)

94' -e36 - 218tkm(byttet dieselpumpe, matepumpe, og div slitedeler - for tur står div karosserideler-pga FTK uhell)

93' -e34 - 238tkm ( byttet ventil på nivåregulering, ellers litt slitedeler)

01' -e46 - 266tkm(byttet samtlige dempere, bærebro, div foringer, servopumpe 2 ganger, tannstang,clutch, hardyskive, aut nivåreg. sensor xenonlys, osv. - så bilen er god som gull tross mye erfaring på veien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...