Espenlis Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Peeeen bil!! Imorgen får jeg nybilen min jeg også. Har gått til innkjøp av 4motion jeg da. Tanken var egentlig å kjøpe Prebols sin 325Turbo men det ble "dessverre" en VW Passat 2.5 tdi V6 2000mod+ chip ca 190hk\420nm Bilder kommer imorgen, og forskjellige planer jeg har med den. Vil også gå til innkjøp av en billig e36 iløpet av høsten\vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Her er noen bilder, nypolert og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Selv om det ikke er BMW kan jeg ikke gjøre annet enn å si at den der var utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Flotte bilder av en pen A4. men, er det tre interiør, jeg ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 sett på ny fanger fremme så blir den fet(ere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Flotte bilder av en pen A4.men, er det tre interiør, jeg ser? ja, men det er sånt mørkt høgpolert, var skeptisk eg og, men det ser lævla bra ut in real life skal få programmert inn tv`en i den til uka samt video opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Pen bil og pene bilder.. ! Gratulerer. Godt du ikke kjøpte bilen med monsterface-fronten. De nye Audi'ene er grusomt stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Så meget pen ut ja En sportsgrill uten emblem gjør seg + kanskje en litt "sintere" front. Caracter, er det ikke noe styling som heter det? De har pene fronter til Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 er jo treverk som er pent da! Synes de alu listene er utrolig kalde og kjedelige.... Svart interiør med alulister... kjedeligste jeg ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 er jo treverk som er pent da!Synes de alu listene er utrolig kalde og kjedelige.... Svart interiør med alulister... kjedeligste jeg ser... er svart med alu lister eg har hatt på dei 2 siste bmwene mine, er litt lei av det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Ja Auda gjør seg bra i grustak de og Flotte bilder av en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 De audiene der er utrolig pene. Felgene var jo lekre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 pen bil, men du må jo gråte når du hører motoren... skrekk og gru sier jeg... ellers var det jo en digg bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Felgene var helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 jobber selv på vw/audi og kammer på v6 motorene er noe hærk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå