conan Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tok en kar på fersken en gang, hadde bryti seg inn i bilen min og dreiv med cdspillern. Tror ikke han gjør det igjen, knuste fingra hans i dørkarmen, han holdt igjen i stolpen når jeg skulle dra han ut, så da smalt jeg igjen døra så hardt at speilet datt av. Hehe, oxo trua jeg han til og gi meg 500 spenn for ødelagt speil. Snakk om narr a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hva er de drittungene bruker ventilhettene til egentlig? Eller er ventilhettene valuta som byttes med fotballkort og tyggegummi? Ammunisjon til spretterten? Tror ikke trenden har kommet til Oslo enda ihvertfall. Husker godt på 80-tallet at en lagde gode kastestjerner av Merchedesstjerner og dirk av vindushviskerjern. Det med ventilhettene er uskyldig moro, sånn sett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det er noe der med ungene. I Molde var dette en trend i vår. Kanskje det er det enda?, men jeg har ikke hørt så mye til dette nå, men ja vår var det helt ekstremt. Jeg og mine venner ante misstanke, så vi gikk på en ungdomsskole og en barneskole bare for å se, litt sånn diskret, der hadde ganske mange sykkler alu. ventil hetter i mange freshe farger. Vi gjorde ingenting med det, vi ville bare se hvordan tilstanden var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 har 2 sett med hetter på lager bare sånn "just in case" alle vennene mine har mista ventilhettene, har dog heldig vis mine enda. men hvis jeg hadde sett en drittunge stått og kasta stein på bilen min, eller gjort noe annet faenskap, hadde jeg sett svart altså. kan love at dem hadde pissa seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er jo blitt skikkelig sport dette for ungene. Mine skinnende blanke, en måned gamle, 200 spenn dyre ventilhetter forsvant. Sitter nok på en sykkel her en plass. LItt rart egentlig at de nye metallhettene uten logo enda sitter på... Vi får vel begynne å gå rundt på skoler å nappe hetter fra syklene til ungene. Ser flere som har hetter på syklene sine i type metall i forskjellige farger. Hmm.... lurer på hvor disse stammer fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hehe, fikk fra stjælt 1 krom ventilhette med BMW logoen på! 1 ventilhette, å fant aldri noen plass de solgte de igjen Ser jo bare lattei ut med 1 BMW hette på 3girs DBS da! Ny trend blir vell å rappe hjulkapsler? På skola driver vi å legger om dekk ol å har hørt flere som har fått stjælt kapslene.. Å i utlandet er det til og med folk som har fått stjælt alu felger!! Makan til frekkhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Så på pimp my ride der hun ene som hadde fått pimpet bilen sin faktisk skrudde av felgene og lot bilen stå på bukker.. hun bodde i den dårlige delen av LA som hun sa. Hva med å skru av ventilhetter og antenner for hver eneneste bidige gang du parkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ja, det er jo ikke tungvindt hehe, går nok desverre ikke ann å forsikre seg mot alt som kan skje! Finnes jo ingen grense på hva unger, å andre mennesker kan finne på. Synd, men sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 alle mine forsvant på et blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 tilbake til de måkene...noen som har noen gode råd for å ungå neddriting av bimmern? tok med meg hagla en gang og skjøt de to som satt på stolpa over bilen, men nabolaget klikka og jeg trokke jeg skal gjøre det igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 La være å vaske bilen erso eneste som hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jøss.."morsomt" å lese denne tråden! Trodde det bare var en tilfeldighet, men er jo en organisert liga ute å går... Mista for litt siden to av mine blåe alu ventilhetter. De to andre satt så hardt at jeg måtte frem med fastnøkkel for å få dem av. Tok av de andre blå, og satte på svarte. Nå er to av de svarte borte også. Jeg kjøper nye ventilhetter, og skrur til med fastnøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jøss.."morsomt" å lese denne tråden! Trodde det bare var en tilfeldighet, men er jo en organisert liga ute å går...Mista for litt siden to av mine blåe alu ventilhetter. De to andre satt så hardt at jeg måtte frem med fastnøkkel for å få dem av. Tok av de andre blå, og satte på svarte. Nå er to av de svarte borte også. Jeg kjøper nye ventilhetter, og skrur til med fastnøkkel Benger: kom akkurat til og tenke på noe. Eksen min som bor på jessheim har en lillebror i sin beste "ventilhette-alder" Og jeg snakket med han for sommerferien ang dette, etter at mine ventilhetter ble borte. Overraskende svar.. De brukte det på sykler osv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Fra motorsykkelen min ble jeg frastålet ventilhetter (twice tror jeg). Tilslutt kjørte jeg bare med svarte. Hadde også problemet med at småkids ripet opp hele mopeden(!) min når jeg kjøre på den. Det endte med full lakkbehandling av faren av den ene ungen, som etter mange timers arbeid fikk den finere enn den noensinn hadde vært! Utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå