Gå til innhold

[nå med POLL] PHva er avlegs og hva er in !? kom med d....

Soltak er  

63 stemmer

1. 1. Soltak er

• helt klart et 80 talls greie, ut med andre ord
      9
    • Luke på taket er en selvfølge!!
      55

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg ser på en bmw utenfra synes jeg den er penere uten soltak, men hvis jeg fikke velge om jeg ville ha soltak eller ikke hadde jeg takk soltak tvært, desverre er det ikke soltak på bilen min :(

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvis jeg ser på en bmw utenfra synes jeg den er penere uten soltak, men hvis jeg fikke velge om jeg ville ha soltak eller ikke hadde jeg takk soltak tvært, desverre er det ikke soltak på bilen min :(

du burde være gla du ikke har kikkehull i taket ;)

E46 Coupe uten soltak :D finnes det finere bil?? neppe

Skrevet

Jo, E46 med soltak :P

Skrevet

Jepp, E-36 med soltak :wink:

Skrevet

Jeg har soltak selv og det er vel noe av det jeg ikke vil ha på bilen.

Det dere motefantaster ikke tenker på (sjokkerende at til og med ToreBMW ikke har skjønt dette) er at takluke gir høyere vekt og høyere tyngepunkt på bilen spesielt om det er elektrisk. Derfor vil jeg ikke ha soltak.

Og orginalt treverk i en E36 328i med velourseter er penere enn uten. Om vinteren vel og merke om sommeren er det alu som gjelder. Alu blir kaldt og jævlig om vinteren.

Skrevet
Jeg har soltak selv og det er vel noe av det jeg ikke vil ha på bilen.

Det dere motefantaster ikke tenker på (sjokkerende at til og med ToreBMW ikke har skjønt dette) er at takluke gir høyere vekt og høyere tyngepunkt på bilen spesielt om det er elektrisk. Derfor vil jeg ikke ha soltak.

Og orginalt treverk i en E36 328i med velourseter er penere enn uten. Om vinteren vel og merke om sommeren er det alu som gjelder. Alu blir kaldt og jævlig om vinteren.

Nå er det ikke alle som er like fanatiske når det gjelder vekt... jeg har f.eks en familiebil og om den veier +/- 25 Kg spiller liten eller ingen rolle... :wink:

Skrevet

Hmm, interresant tråd.

sto å så på noen fulle norske gutter som kastet Kebab inn soltaket på en rånerbil, ble bråk av det når de hoppet ut!! i osle seff, hvor ellers!?

ps: klimaanlegg har alle biler klimaregulering betyr bare at du kan regulere temperatur i bilen, altså klimaendring.

AC kalles det, så finnes det biler med Klimatronic disse har som regel alltid AC !

enig i at Lexuslykter er avleggs, men jeg lurer egentlig på når dette var in???

Lexus lykter syns jeg alltid har vært/sett jævlig ut!

Men at alle har klima?!?

Og klima og AC er ikke det samme.

AC fungerer bare til å blåse kald luft.

klimatronic er vel rett og slett klima med temp kontroll, ved en satt temp, så regulerer klima'n dette selv?

Hva som er ut..

Spørs om man tenker på det visuelle eller utstyr da.

Visuelt, vil jeg si at E30/E34 ser gammelt ut, men de er jo gamle.

Og faktisk så ser de bra ut til å være "gamle".

Potter opp (DTM) er ut!

Harry er ut (definisjons begrep)

Av utstyr som er ut.

Soltak (det er dyrt å bestille nytt, og det er et 80 talls greie, men jeg ser gjerne at min neste bil har det...)

Alarm.

Skinn (selvom jeg liker dette også..)

Sølv eksteriør farge

Tre interiør

Ettermontert styling

Utstyr som er in.

Head up

Aktiv styring

Alcantera interiør.

Aktiv cruise controll.

Dynamic drive

El. hengerfeste (skjules, ikke som gammelt avtagbart)

Panorama soltak

Haifinne!!!

M pakke.

8)

Skrevet

Blinklys er ut? Heh, fler og fler ubrukelig bilister tenker jeg vi sier. :wink:

Du er bare utrolig. Du kjører jo ikke en bil som er spesielt sportslig eller lett orginalt (det sier du jo selv), men litt ekstra vekt i form av ac og soltak, som du trolig ikke engang merker, nei det går ikke ann.

Hadde du nå engang kjørt rundt uten interiør, lette bøttestoler og byttet ut halvparten av karroseriet med f.eks lette carbon-ting så hadde jeg skjønt det, men på en helt normal E36 merker du ingen forskjell på 25 kilo høyere totalvekt. Iallefall ikke ved vanlig kjøring.

Skrevet
UT: 1000 metere i grillen

Enig. Det ser jo rimelig teit ut med 2-4 store lykter midt i grillen på en personbil.

Svensker er helt syke på det der, eksen min bor i Falun der ser du S klasser og 7 sererier med svææære lykter i grillen. :shock:

Skrevet

Svensker er helt syke på det der, eksen min bor i Falun der ser du S klasser og 7 sererier med svææære lykter i grillen. :shock:

Hvis et par tusenmetere er det som skal til for å unngå og kjøre på en elg eller et rensdyr om natten... velger jeg å montere et par tusenmetere. Det er nok helt sikkert en grunn til at så mange svensker velger denne løsningen. Det er... tro det eller ei... ikke alle svensker som er raggare... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...