Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes egentlig ikke E30 m3 er noe særlig jeg. Spesiellt ikke når AC Schnitzer har drevet å pirka i den.

Dette sier jeg bare fordi jeg er misunnelig, og syntes det er dårlig gjort å kjøpe en så GROM bil men jeg bare har en 1.6 liters firer å herje med ;)

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med denne.. Har sett den ligge ute en stund.. Er den like strøken i virkeligheten som på bildene, eller enda bedre? :D Kommer dette til å garasjestøver, eller blir det samme kaliber som GT'n? I såfall reserverer jeg en tur ved neste revetreff (eller et annet) hvis det er lov? O:)

Hvor stor vil du si sjansen er for at denne blir og beskue på lørdag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, husker du prisen inkl mva og rabatt?

Fant de hos schmiedmann til 971,- inkl mva og frakt... (framme that is)

Og sikkert et litt dumt spørsmål, men lærer så lenge man lever :D

Er yellowstuff klossene verdt de ekstra kronene, mtp. bremsestøv, slitasje og "bremseeffekt"?

Bare unødvendig å koste på yellowstuff på en 320, etter min mening.

Var jeg deg ville jeg gått for greenstuff eller redstuff, hvis du skal på bane innimellom. Hvis ikke, er greenstuff bra nok for din bil.

Yellowstuff og oppover er vel mest ment for litt tyngre biler som er mye på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter hvertfall at den meningen jeg har gjort meg opp om deg Tommy er helt korrekt..

Selv nevnte jeg E30 M3 Sport Evo, men dette er ikke det grann dårligere (og noen kroner billigere)

Absolutt det beste valget du kunne gjort.. "E30 blir for gammelt".. Phøy! Trodde ikke ett sekund på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med denne.. Har sett den ligge ute en stund.. Er den like strøken i virkeligheten som på bildene, eller enda bedre? :D Kommer dette til å garasjestøver, eller blir det samme kaliber som GT'n? I såfall reserverer jeg en tur ved neste revetreff (eller et annet) hvis det er lov? O:)

Hvor stor vil du si sjansen er for at denne blir og beskue på lørdag? :P

Blir nok ikke å se på lørdag. Jeg flyr til Songdal på tirsdag morgen å henter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bil Tommy :)

Regner med du er like spent på å få nøklene til E30'n i hånda som jeg er spent på å få hentet hjem min nye bil i helgen ;)

Så jo fabelaktig strøken ut den E30'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null

woho... bra gjetting :D

Jeg tenkte faktisk at du hadde overtalt patricko her på forumet til å selge jeg.. Visste ikke om denne her :lol:

Gratulerer med utrolig fet bil!! Får håpe den nye tråden blir i stil med den gamle.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...