sondre Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Vi du ikke kjøre rundt med det norske flagget på skiltet ditt? Statens Vegvesen har nå laget lapper du kan klistre over. Les mer på: http://forbruker.no/bil/nyheter/article1534988.ece Mener det var noen som ikke var helt fornøyd med "østblokk"/EU looken.
D.C.V Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Takk gud for det, det er de styggeste skiltene som finnes..
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skal ikke fjerne flagget! Syntest den delen er den fineste på de nye skiltene..
Skogly Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Eg har ikkje noko i mot flagget, men fonttypen derimot... :-&
Fredrik Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skal ikke fjerne flagget! Syntest den delen er den fineste på de nye skiltene.. Det er jeg helt enig i... hmmm... jeg har også lyst på de nye norske skiltene på min bil...
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Fredrik: Det er bare å flytte til Norge det..
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skal ikke fjerne flagget! Syntest den delen er den fineste på de nye skiltene.. word
Rotty Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 er det vi som eiere av bil som må betale for de nye skiltene?
ioctl Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk har imot de nye skiltene. De er jo litt mer interessante enn de gamle samtidig som de ikke akkurat kan sies å være prangende/dominerende. Synes heller ikke fonten er spesielt ille.
Saltkjelen Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk har imot de nye skiltene. De er jo litt mer interessante enn de gamle samtidig som de ikke akkurat kan sies å være prangende/dominerende. Synes heller ikke fonten er spesielt ille. Absolutt enig og jeg har sett biler fra 1 meters avstand med disse skiltene og det er faktisk pent. Jeg kommer til å bytte ut mine etterhvert..
Yngvejos Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 De sa jo ifra allerede før de nye skiltene kom om at det ville følge med klistremerke å ha over flagget. Det vil se rimelig dumt ut med en svær hvit flekk forran nummeret.
Schnellfahren Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Hvorfor må den blå bakgrunnen være der? Hadde vært mye penere med bare flagget og "N"'en mot hvitt!
NSS Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Hva er feil med det norske flagget? Synes det er fint jeg Man skal være stolt av flagget sitt Akkurat som bilmerket sitt hehe
ChrZZ Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Hvorfor må den blå bakgrunnen være der?Hadde vært mye penere med bare flagget og "N"'en mot hvitt! Bare å kjøpe de klistremerkene, og skjære ut hull til flagget med en skalpell det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå