Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg skal ikke fjerne flagget! Syntest den delen er den fineste på de nye skiltene..

Det er jeg helt enig i... hmmm... jeg har også lyst på de nye norske skiltene på min bil... :(

Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk har imot de nye skiltene. De er jo litt mer interessante enn de gamle samtidig som de ikke akkurat kan sies å være prangende/dominerende. Synes heller ikke fonten er spesielt ille.

Skrevet
Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk har imot de nye skiltene. De er jo litt mer interessante enn de gamle samtidig som de ikke akkurat kan sies å være prangende/dominerende. Synes heller ikke fonten er spesielt ille.

Absolutt enig og jeg har sett biler fra 1 meters avstand med disse skiltene og det er faktisk pent. Jeg kommer til å bytte ut mine etterhvert.. :)

Skrevet

De sa jo ifra allerede før de nye skiltene kom om at det ville følge med klistremerke å ha over flagget.

Det vil se rimelig dumt ut med en svær hvit flekk forran nummeret.

Skrevet

Hva er feil med det norske flagget? Synes det er fint jeg :) Man skal være stolt av flagget sitt ;) Akkurat som bilmerket sitt ;) hehe

Skrevet
Hvorfor må den blå bakgrunnen være der?

Hadde vært mye penere med bare flagget og "N"'en mot hvitt!

Bare å kjøpe de klistremerkene, og skjære ut hull til flagget med en skalpell det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...