Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Tok en bitteliten og rask ps på min egen bil. Tok på en liten toning på rutene samt "lakka" senter på felgene. Hva tror folket om lakkering av felger?

"Før":

div_097.jpg

"Etter":

test.jpg

Likte faktisk felgene best uten sort senter, sotinga var hakket for mørk for meg :), utrolig bra med PS kan liksom style bilen gratis å se hvordan det blir før lommeboka står på vidt gap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3tat4exu]
Aaaah... Me like a lot! Tusen takk.

Flink du gitt!

coolpics.gif

Er åpen for forslag til andre felger også, -men høyden må være slik (har Eibach-settet liggende i kjelleren :D )

Vet ikke om det var meningen, men de felgene så litt mørke ut, ala gunmetal.

Det så veldig bra ut! Tror det ser enda bedre ut enn standard alu-farge.

Fant 2 forskjellige felger. Den ene var sort, den andre standard alufelg. Mener også at den sorte passaet bedre enn de lyse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE: Når jeg ser bilen din med de felga, så vekker interessen for slike felger på min også gitt. Det ser jo jævlig stilig ut på bilen din, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal bli bra på min. Er det 17" 8,5 + 10" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til T.A.S: E60'n ble skikkelig Gangsta i Shadowline og med senk 8) . Ser frem til å parkere ved siden av deg på Tryvann igjen og vi får prøve og få hilst på hverandre denne gangen :lol: .

Ja, vi må få hilst på hverandre denne gangen.. Pussig det.. Stod parker ved siden av hverandre og kjørte ned med hverandre.. Det var først når jeg kom hjem at jeg skjønte det var deg.. :lol: (får hvertfall håpe at bilen blir like bra.. :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har lyst til å senke bilen min? Bare for å få en pekepinn på hvordan det ville bli :)

Oppløsning er 1600x1200:

dscn1621ft0.jpg

Har aldri gjort dette før, men kjedet meg litt på jobb :) Dette er kun amatørjobb så ikke skyt meg. Synes ikke det ble så verst da :) Kunne sikkert vært enda lavere men synes dette holdt på en slik bil.

7452pe0.jpg

Go for it Lien! Bilen ble dobbelt så pen!! :o ... den er jo ikke orginal lenger uansett :lol::wink:

edit: hva heter fargen din forresten? er ikke så dum den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE: Når jeg ser bilen din med de felga, så vekker interessen for slike felger på min også gitt. Det ser jo jævlig stilig ut på bilen din, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal bli bra på min. Er det 17" 8,5 + 10" ?

Ja, jeg tror det kan bli rått på din også, bare å sette igang :wink:

Er 8,5 og 10x17" ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...