Tzunami Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Ifølge gs-bildeler finnes ikke de felga i 3-serie innpress, så mye mulig dette er bilde lagd i ps men ikke noe som sier at det er fake av den grunn, lavere innpress (til 5'er?) så vil felgen stikke lenger ut, og for min del så er felgen ganske så langt ute iforhold til normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Det bilde er photoshoppa, som marius sier, ser ut som hjulet ligger og hviler oppå hjulbuen, hjulet hadde sittet lenger inn hadde det vært ekte.. men riktig stuk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Ifølge gs-bildeler finnes ikke de felga i 3-serie innpress, så mye mulig dette er bilde lagd i ps men ikke noe som sier at det er fake av den grunn, lavere innpress (til 5'er?) så vil felgen stikke lenger ut, og for min del så er felgen ganske så langt ute iforhold til normalt! Joa, ser den. Veldig lyst på de felgene selv, men passer jo ikke på e-46 touringen så. Hadde vel uansett ikke blitt så dypt senter på de med 3-serie innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 hær ær en link av denne bilen http://www.automote.no/public.aspx?pageid=69955 ser ekte ut spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Det bilde er photoshoppa, som marius sier, ser ut som hjulet ligger og hviler oppå hjulbuen, hjulet hadde sittet lenger inn hadde det vært ekte.. men riktig stuk da Er ikke sikkert det Zhillen, om dette er 5 serie felger, ville nok skjermen har ligget å hvilt ytterst på dekket, med tanke på inpress forskjellene det er på 3 serie og 5 serie... Derfor må som regel hjulbuene valses ut på en 3 serie for å tilpasse felger som stammer fra en 5'er. Men heller mer mot og tror at nettopp dette bilde er laget i photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Jojo sant det, men du for sisse felga med 3 serie impress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 noen som kan photoshoppe disse felgene hvite ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Værsågod=) ser sånn ca:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Kan noen photoshoppe to bilder for meg? Denne bilen med vertini savari felger slike Og denne bilen med schmidt vn line felger slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Fort og galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Se der ja får du til å forstørre felgene litt? tenkte jeg skulle ha 10x20 på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Da må du vente til litt senere i dag, så skal jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Tenkte jeg kunne slenge ut et bilde, har så å si aldri shoppa før, satt meg ned en dag å prøvde litt Vet felgene ser bæd ut, men gøy å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 2 min shop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg prøvde litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå