Stene89 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 har sitti å redigert bilder i det siste, da jeg har kjeda meg. så kan vel likegreit slenge opp bildene her? her er hvertfall ett bilde av bilen min 328: å her av 318'n til Djcmb: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Ser ut som mobilmod.... ikke pent etter min smak desverre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Litt over the top ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Noen som gidder å lage avatar for meg?! Kan du si meg hva fargen på bilen her heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Calypsorot tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Calypsorot tenker jeg Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Ser ut som mobilmod.... ikke pent etter min smak desverre!!!! mobil mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 kan ikke akkurat si at bilder som er helt orginale hører hjemme i denne tråden. men nå er det bare meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 han mener nok at det ser ut som det er et bilde du har tatt med mobilen og lagt på "effekt", noe jeg kan si meg ganske enig i egentlig! men det er bare vår mening, ikke noe å ta inn over seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 neida. folk må få like det dem vil. skal sies at dette ikke er mobilmod. men heller noen timer bak photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Noken som kunne kasta på dissa tre felgane på bilen? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /91426.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44285.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99067.jpg Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 jeg lurer på noe angående bilder. sitter og ser på nett og finner et bilde av en tøff bmw jeg kunne tenke meg og lagre på pcen. problemet er at bildene noen ganger er veldig små. er det noen måte og få bildene stort uten at kvaliteten blir helt ræva? om jeg bruker foreksempel "paint" så blir bildet stort. men man ser jo ikke engang at det er en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hvis bilet originalt er lite (altså lite piksler) vil du ikke kunne blåse det opp uten at det går ut over kvaliteten. Det finnes sikkert programmer som kan "glatte ut" bildet ved å legge in falske piksler, men det vil bare gi et uklart og "blurry" bilde. Bildet har altså bare et visst antall punkter med farge, når du blåser det opp i f.eks Paint blir bare hver enkelt piksel forstørret, og fremstår til slutt som individuelle firkanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 så foreksempel dette bildet vil jeg ikke klare og få stort og tydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå