anders87 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Er det noen som vil prøve seg på gule lykter? Skulle hatt innerlyktene og sprederne gule. Samt et bilde med alle lyktene og sprederne gule, hvis det er mulig med nærlyset på på bildet. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Tusen takk thundercunt! Skal bytte til M3 baklykter, tror det kommer til å se bedre ut. Har et 40/60 senkesett liggende. Er det bildet du laget noe liggnende av det jeg kan forvente av dette senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 60 foran, 40 bak (60/40) hadde jeg på min første E36. En fin senk det. Tror det ble sånn ala det der, men kanskje kanalen havner pittelitt lenger ned mot bakken enn bildet viser. Men jeg hadde litt mindre felger også, så blir litt vanskelig å si nøyaktig for deg. Du kan jo bare google E36+60/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 For Anders87: Kjørelys+spredere: Kjøre-/lang-lys+spredere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Takker, tordenvagina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen som kan ta denne bilen Og legge på denne fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Er de ikke helt samme farge da? Kunne lurt meg. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hæ? De to nederste er samme farge ja, bare forskjellig lys SKal ha en av de på den røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Restartet firefox viste seg at jeg bare fikk opp de 2 øverste røde. Prøvde å bytte farge, men det gikk langt i fra bra. Haha. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Tror vi skal la de andre gutta her inne ta seg av fargelegging! Haha.. Nå minner den meg om sånn brun tape! Uansett. Har choppet bilen din i stykker. Nå er det en 'Dodge the BMW Charger E30' Hvis du lurer på hvem som leker i bakgrunnen, så er det bare pinadud som koser seg. Lakket 5-serien sin oransje forleden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvis du lurer på hvem som leker i bakgrunnen, så er det bare pinadud som koser seg. Lakket 5-serien sin oransje forleden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hahah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Restartet firefox viste seg at jeg bare fikk opp de 2 øverste røde. Prøvde å bytte farge, men det gikk langt i fra bra. Haha. : http://images.bimmers.no/files/1ozppmrd1ayjgx7mkz7s.jpg http://images.bimmers.no/files/zx77yro9lnxherkptwxj.jpg Hehe, ble bra nok det der Takk! Tror vi skal la de andre gutta her inne ta seg av fargelegging! Haha.. Nå minner den meg om sånn brun tape! Uansett. Har choppet bilen din i stykker. Nå er det en 'Dodge the BMW Charger E30' Hvis du lurer på hvem som leker i bakgrunnen, så er det bare pinadud som koser seg. Lakket 5-serien sin oransje forleden. Tulling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå