MikaelR Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Kan du være litt mer spesifikk? 1cm over listen, midt mellom list og dørhåndtak osv. Hehe Hehe er ikke meininga å være pirkatt Ja ca en cm over lista, med samme skrifta i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Her har du noen å velge mellom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Her har du noen å velge mellom! Tusen takk før all hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg har på ett eller annet vis programmet FinePixWiever S på min PC. Dette programmet kan jeg ingenting om enda. men er det et program der du kan redigere, klippe ut, lime inn etc. eller er det bare humbug. Ble litt skremt av det en gang så derfor har jeg ikke turt å risikere bilder med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Noken som vil prøve seg på US look (lys i blinkers) + led i tåkelys? (beklager dårlig vinkel på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fikk ikke redigert grøftelys pga de oransje strålene. Da blir fargen på fangeren bak fucket! Hehe. Hadde vært lettere om du hadde tatt grøftelysene av på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Takker! Var helst US-looken eg ville sjå, så er ikkje så farlig med tåkelysene. Må nesten vurdere US-look nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Neiåneiånei! Us-look er så stygt!! Ikke ta det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Neiåneiånei! Us-look er så stygt!! Ikke ta det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Hold deg borte fra US-look på E39 Det er så oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Hehe, blir nok US-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 ja begynner å bli for oppbrukt nå! likte det best når det bare var meg! :/ (uten å hinte til at jeg har introdusert det til Norge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Noen som kan photoshoppe et bilde av e31 (8-serie) med Volk TE37? fikk plutselig følelsen av at det er syyykt rått! men fant ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hei. noen som kan modde disse felgene på min bil? et bilde med m6 felgene og et bilde med bbs felgene.. på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Photoshop kunnskapene er litt rustene, men here you go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå