Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Avataren din ligger i den store samlingen på side 153! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Noen som kunne photoshoppa dette for meg Disse felgene: På denne bilen: Håper på noe hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Avataren din ligger i den store samlingen på side 153! Sorry, så den ikke, haha! Den er over 12 kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Hehe. Jeg glemte visst å slette EXIF-data (kamerainfoen din) Turbo: Hva heter de felgene du skal ha på? Må finne noen i nærmest mulig vinkel til de som er på bilen! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 thundercunt, hadde du gidda og tatt ned størrelsen på det bildet som du shoppa til meg? den du lagde gullfelger på? da hadde du vært enda snillere enn du e:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Kan noen lakkere fangeren helt ned, også sette på en rieger infinity leppe i sort under der igjen. Muligens sette på gul lyktefilm på fjernlys og tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Haybimmsen: Avatar du mente? Da blir det i såfall slik, grunnet fasongen på bildet ditt: Turbo1991: Det ble ikke kjempebra, men du får nå sett litt. Hehe. Var dårlig utvalg av felger, så måtte vri de til så godt jeg klarte og da mister de litt kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Noen som kan ordne avatar av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Evt. slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Trur eg må lære meg Photoshop, ser meget kult ut å kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Tror jeg brukte photoshop en gang for 5-6 år siden på media-linjen. Hehe. Det var det. Lagde mest flash animasjoner, filmer og artikler i InDesign. Så var noe helt nytt å begynne med bildemanipulering nå i sommer. Hehe. Bruker et gratisprogram som heter Gimp 2.6 EDIT: Det som er skikkelig gøy med redigering, er det å forutse eller modde kommende/nye biler. Bruke masse kreativitet, og kose seg med gode bilder i høy oppløsning og masse lys. Her er et eksempel jeg lagde for noen uker siden, der vi skulle forutse nye M3 sitt utseende: Originalbildet: Min redigering: Powerdomen på panseret ble langt fra perfekt, men ble godt fornøyd med resten. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Evt. slik: Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Tusen takk Tror jeg beholder de som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå