Shattered Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Noe jeg har tenkt litt på i kveld. Mitt favorittband + favorittbilmerke Tror skallen er litt høyt oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sponix Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Noen som kan sette på noen kule felger på denne? Gjerne VMR (CSL) felger eller noe lignende av GS silvertrack i fargen grå? Har dere noen andre som kunne blitt kule på denne bilen? Skulle gjærne fått sota rutene og fått grillen svart også.. Takker på forhond! Slenger ut 3 bilder, så får dere velge hviltet som passer best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kunne noen ha senket bilen? fått den lav Og et eksempel, lav, lakkert helt ned (kanalene, og nedre deler av fangere), hvis det hadde vært mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sponix Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Noen som kan??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Noen som kan photoshoppe bilen min da ? Gjør den fet , frie grenser her , men ikke noe jalla greier da Stort bilde , bare lagre det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 noen som kan gjøre bilen min mer jordnær ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Fy faen den e30'n var pen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Sånn, nå er den jordnær 5 min shop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Sånn, nå er den jordnær 5 min shop... [ Bilde ] Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Noen som kunne gjort om denne til profilbilde str kjapt for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Hei.Jeg vurderer og lakke senter på felgene på cabben min. Jeg har tenkt på og få senter lakket i samme farge som bilen. Noen som kan hjelpe meg med det? Andre forslag blir også satt pris på. [ Bilde ] [ Bilde ] Bumper denne. I håp om noe hjelp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Noen som kunne photoshopet senteret på felgene mine hvite.. og hadde vært kjekt med en mørk gråfarge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 nokon som kan modde på ein M-teck fanger på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Noen som klarer å endre fargen på bilen til hvit. samboren min vurderer å lakkere den hvit. så hadde vært hyggelig om noen kunne gjort det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Noen som klarer å endre fargen på bilen til hvit. samboren min vurderer å lakkere den hvit. så hadde vært hyggelig om noen kunne gjort det for meg[ Bilde ] Ingen som har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå