ZhilleN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Jeg tror det kunne blitt annerledes og tøft! Artig at noen tørr prøve noe som ikke er så vanlig, synes det passet bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ja, ikke sant. Uansett har jeg RS'ene eller kastestjernene med sorte eiker uten gullstjernene. Kunne du photoshoppe de også på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ingen flere som trenger en ps på sin bil da? Hva med min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ja, ikke sant. Uansett har jeg RS'ene eller kastestjernene med sorte eiker uten gullstjernene. Kunne du photoshoppe de også på bilen min? Ja, skal se hva jeg får til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ingen flere som trenger en ps på sin bil da? Hva med min da? Ja den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Noen som kan sette på bbs rs felger på v50'n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Bedre bilde så skal vi få til det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Eneste jeg har jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ta et nytt da vel! eller så finner jeg en svart volvo og klesser på rshjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Har posta ett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Ingen flere som trenger en ps på sin bil da? Hva med min da? Ja den kommer Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 noen som kan lage hvitt. eller mørk bronze farga senter på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hei, kunne du prøvd med litt senk og noe fete felger på min e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 modde disse; http://finncdn.no/mmo/2012/11/vertical- ... 694_xl.jpg På bilen min?? litt dårlige bilder, men trenger ikkje bli strøkent! kun så eg ser sånn cirkus korleis det blir! takker på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå