Tzunami Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Noen som kunne "lakkert" felgene? vurderer litt plastidip i en av følgende, rød, blå, turkis eller gull Andre forslag tas også imot! Sitter på jobben, så har ikke PS her [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Noen som kunne photoshopa felgene på bilen?? [ Bilde ] [ Bilde ] Skal prøve senere! Noen som kunne endret felgfarge til rød? vurderer litt plastidip Sitter på jobben, så har ikke PS her [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Det der var jo ganske kult spør du meg ikke imolarød liksom, men bittelitt mørkere metallic hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ingen som kan Photoshope felgene på bilen min? Litt kjedelig å kjøpe dyre felger uten å ha sett de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ingen som kan Photoshope felgene på bilen min?Litt kjedelig å kjøpe dyre felger uten å ha sett de på bilen Hva heter de hjula? Så skal jeg gjøre et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ingen som kan Photoshope felgene på bilen min?Litt kjedelig å kjøpe dyre felger uten å ha sett de på bilen Hva heter de hjula? Så skal jeg gjøre et forsøk Rotiform IND, jeg prøvde å finne bilde hvor felga var på bil i nogenlunde likt perspektiv men fikk det ikke helt til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Sorry for at det ble så dårlig, men fant ikke noe bedre så ble en 5 min mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethrh Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Tusen takk fikk en hvis peil på hvordan de vill se ut værtfall Ser nok ut til at jeg går for de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Noen som kan lage avatar for meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Noen som kan lage avatar for meg???[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Noen som vil redigere angeleyesa mine og grøft? Til Lyseblå/kvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Nen som kan photoshoppe GS Performance D22 og/eller D44 på bilen min + litt stuck? Kan ta et bilde fra siden hvis det er lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Kanskje litt dårlig utgangspunkt. Kan noen få på noen BBS RS replica felger på denne? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Kanskje litt dårlig utgangspunkt.Kan noen få på noen BBS RS replica felger på denne? Tusen takk på forhånd [ Bilde ] Noen som kan photoshoppe GS Performance D22 og/eller D44 på bilen min + litt stuck?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kan ta et bilde fra siden hvis det er lettere. Ble bare så som så, men : Noen som vil redigere angeleyesa mine og grøft? Til Lyseblå/kvit [ Bilde ] Litt mindre gult iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Ble bare så som så, men : [ Bilde ] Tusen takk Da er jeg nok sikker på nye felger til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå