Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Dårlig kvalitet på bildet, men enste jeg har nå!:(

Noen som har lyst til å leke litt med denne?

andre felger, soting osv:) eventuelt annen farge på bilen osv. dere står fritt! Men ikke noe jalla..

[ Bilde ]

p8I9Ism.jpg

Senk og soting, orket ikke lete etter felger O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan lage ett bilde der felgene er helsorte, og ett bilde der dem har lys senter med chromekant?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Helst på begge bildene og unnskyld hvis bildene blir vanskelige å jobbe med :P

All black

[ Bilde ]

Får ikke til å farge om svarte senter dessverre..

Okay, thanks :) Skal prøve å finne bilde av felgene i lys farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som kan gjøre meg en tjeneste? Vet dere som kan dette godt gjør det fort, og det blir litt kult!

 

Større og bredere mud-dekk og et ansiktsuttrykk fra Cars-bilene, enkel oppgave jeg setter stor pris på om noen gjennomfører bra :)

 

fx6ijt.jpg

 

Tror uttrykket fra den sølvfargede bilen blir best, kan farge øyelokkene sort selv.

 

34oapmv.jpg

 

3313how.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gjøre meg en tjeneste? Vet dere som kan dette godt gjør det fort, og det blir litt kult!

 

Større og bredere mud-dekk og et ansiktsuttrykk fra Cars-bilene, enkel oppgave jeg setter stor pris på om noen gjennomfører bra :)

 

fx6ijt.jpg

 

Tror uttrykket fra den sølvfargede bilen blir best, kan farge øyelokkene sort selv.

 

34oapmv.jpg

 

3313how.jpg

 

Noe sånt?

zT6tXHh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte prøve selv etter jeg hadde posta :P Men ja, det var noe slikt jeg tenkte! Hvordan fikk du øynene i så bra kvalitet?

 

post-62858-0-47701600-1381317971_thumb.j

 

OG, når du skal lime inn noe innenfor et område du velger selv, hvordan gjør man det? Jeg limte bare inn ca og gikk over med history brush tool, men da må man jo gjette seg til hvor f.eks grensa til vinduet går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et bilde i høy oppløsning, så skalerer du det ned. Da er det bedre kvalitet.

Angående det andre, så bare finklipper du rundt vinduet (a stolper, tak panser osv med litt margin)

Det du har merket opp med f.eks. Lasso, kopierer du og limer inn i et nytt lag du ikke bruker.

Så når du er ferdig å legge på f.eks. Øynene, går inn igjen på det andre laget og kopierer det du klippet/kopierte tidligere og så legger du det over stygge kanter osv for å dekke over.

Men jeg synes det er lettere å åpne bildet av bilen som to seperate prosjekter, det ene blir redigert på og det andre klipper du ut deler fra, for å dekke over skjøter og kanter osv. Da slipper du å forhåndsberegne hvor mye f.eks øynene vil gå utenfor vinduet, så du bare ser det an og klipper så mye du trenger for å dekke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...