Poppy Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Noen her inne som kan farge senteret på felgene hvite?[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Dårlig kvalitet på bildet, men enste jeg har nå! Noen som har lyst til å leke litt med denne? andre felger, soting osv:) eventuelt annen farge på bilen osv. dere står fritt! Men ikke noe jalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Dårlig kvalitet på bildet, men enste jeg har nå!Noen som har lyst til å leke litt med denne? andre felger, soting osv:) eventuelt annen farge på bilen osv. dere står fritt! Men ikke noe jalla.. [ Bilde ] Senk og soting, orket ikke lete etter felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Noen som kan lage ett bilde der felgene er helsorte, og ett bilde der dem har lys senter med chromekant?[ Bilde ] [ Bilde ] Helst på begge bildene og unnskyld hvis bildene blir vanskelige å jobbe med All black [ Bilde ] Får ikke til å farge om svarte senter dessverre.. Okay, thanks Skal prøve å finne bilde av felgene i lys farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Noen som kan gjøre meg en tjeneste? Vet dere som kan dette godt gjør det fort, og det blir litt kult! Større og bredere mud-dekk og et ansiktsuttrykk fra Cars-bilene, enkel oppgave jeg setter stor pris på om noen gjennomfører bra Tror uttrykket fra den sølvfargede bilen blir best, kan farge øyelokkene sort selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Noen som kan gjøre meg en tjeneste? Vet dere som kan dette godt gjør det fort, og det blir litt kult! Større og bredere mud-dekk og et ansiktsuttrykk fra Cars-bilene, enkel oppgave jeg setter stor pris på om noen gjennomfører bra Tror uttrykket fra den sølvfargede bilen blir best, kan farge øyelokkene sort selv. Noe sånt? Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hehe, måtte prøve selv etter jeg hadde posta Men ja, det var noe slikt jeg tenkte! Hvordan fikk du øynene i så bra kvalitet? OG, når du skal lime inn noe innenfor et område du velger selv, hvordan gjør man det? Jeg limte bare inn ca og gikk over med history brush tool, men da må man jo gjette seg til hvor f.eks grensa til vinduet går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Finn et bilde i høy oppløsning, så skalerer du det ned. Da er det bedre kvalitet. Angående det andre, så bare finklipper du rundt vinduet (a stolper, tak panser osv med litt margin) Det du har merket opp med f.eks. Lasso, kopierer du og limer inn i et nytt lag du ikke bruker. Så når du er ferdig å legge på f.eks. Øynene, går inn igjen på det andre laget og kopierer det du klippet/kopierte tidligere og så legger du det over stygge kanter osv for å dekke over. Men jeg synes det er lettere å åpne bildet av bilen som to seperate prosjekter, det ene blir redigert på og det andre klipper du ut deler fra, for å dekke over skjøter og kanter osv. Da slipper du å forhåndsberegne hvor mye f.eks øynene vil gå utenfor vinduet, så du bare ser det an og klipper så mye du trenger for å dekke over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Haha, selvfølgelig gjorde han det... Jeg tenkte han brukte samme bilde, men ser jo nå at øynene ikke er helt like. Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg vil også ha sånt bilde av bilene mine!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Da må du poste bilder av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det må det forskes litt på! ser gøy ut å kunne lage sånne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Kan noen få en litt mer stuk på denne, lavere forran og litt høyere bak, og få litt felgene litt lengere ut samt mer dekkstrekk? Hadde gjort dette selv men har ikke tilgang på pc før om noen uker sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Kanskje litt for dårlig bilde men lurte på om noen ville senke den litt, få den nedpå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå