myrene Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 6 minutter siden, Thundercoil skrev: Takk ble litt bedre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Værsågod Ja, det gjorde seg! myrene reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 On 3.11.2015 at 8:32 PM, Reef89 said: Hei. Er ganske dårlig på bilde redigering, så lurte på om noen hadde lyst å plassere bilen min på denne bensinstasjonen. Gjerne uten side skjørt siden det heldigvis ikke finnes på bilen lenger og på ytterste pumpe. Gjerne med flere bilder med forskjellige vinkler, lys, kontrast osv. Å sette bilen på ytterste pumpe er ikke gjennomførbart med et med så dårlig oppløselig bilde, velg gjerne et annet bilde med bedre oppløsning så skal du se resultatene bli MYE bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Sætervik Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 On 22.11.2015 at 9:07 PM, HighlineRacing said: Noen som kan photoshoppe inn 18" OZ Futura på denne? Og litt lavere. Vurderer og anskaffe det til sommeren, men lurer på hvordan det blit på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 Noen som kan photoshoppe style felgene i disse farger?: Bronze, røde, grå/sølv, gun metal, evt andre farger som kanskje hadde passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 37 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Noen som kan photoshoppe style felgene i disse farger?: Bronze, røde, grå/sølv, gun metal, evt andre farger som kanskje hadde passet [bilde] Har vært borte fra PS i mange mange år, men kjøpte det her igår for å prøve på igjen. Så det blir deretter... Håper det er greit likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 2 timer siden, Marius2002 skrev: Har vært borte fra PS i mange mange år, men kjøpte det her igår for å prøve på igjen. Så det blir deretter... Håper det er greit likevel Takk så mye! Trur det blir best med kjedlig grå/sølv farge alså. Eikene er for breie til noe spenstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 19 timer siden, bmwgreg90 skrev: Takk så mye! Trur det blir best med kjedlig grå/sølv farge alså. Eikene er for breie til noe spenstig. Tja, lånte et bilde fra tråden din, kunne sikkert vært gjort litt bedre så det ikke blir fargeskimmer mellom eikene, men orket ikke legg så alt for mye tid i det, hovedsaken er at du ser : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 3 timer siden, Marius2002 skrev: Tja, lånte et bilde fra tråden din, kunne sikkert vært gjort litt bedre så det ikke blir fargeskimmer mellom eikene, men orket ikke legg så alt for mye tid i det, hovedsaken er at du ser : Ble litt vell rosa di nederste:p kunne du prøvd rosso rød og gun metal?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 22 timer siden, bmwgreg90 skrev: Ble litt vell rosa di nederste:p kunne du prøvd rosso rød og gun metal?:) Noe slikt? Usikker på hvordan jeg skulle få til gunm og rosso, men det ble mer rød enn det over, og gunm ble litt etter feelingen... Så hev jeg på litt til bare for å prøve meg fram selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 1 time siden, Marius2002 skrev: Noe slikt? Usikker på hvordan jeg skulle få til gunm og rosso, men det ble mer rød enn det over, og gunm ble litt etter feelingen... Så hev jeg på litt til bare for å prøve meg fram selv. Takk for bidrag:) Med så tykke eiker, så er nok grå/sølv safest. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 @bmwgreg90 Det er jeg helt enig i! GunMetal eller Ferric Grey hadde også passet (sistnevnte er en org BMW-felgfarge). Håper bidragene var greit, jeg har mye å ta opp igjen og lære i PS. Så oppdrag er moro å øve seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Noen som kan fikse senterne i hvitt, rosegull eller nagarosilver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 32 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Noen som kan fikse senterne i hvitt, rosegull eller nagarosilver? [bilde] Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Tenker å plastidippe felgene i matt sort. Noen flinke folk som kunne tenkt seg å hjulpet meg litt? :)! mange takk på forhånd! (La forresten til 2 bilder. Velg det som under best :)! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå