Espenlis Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 enn må nesten lete litt etter "nesten-vinkel felger" En kan også flippe bildet speilvendt så får du flere alternativ. Eventuelt flippe felgen du finner. men det er også mulig å vinkle. Disort, ved transform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 FETT :---D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 choppe min med ca 19" felger med sort sentrum og krom kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Da har jeg endelig etter en hel masse timer med banning i photofiltre klart å mekke sammen et lite resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 frekt T.A.S.. men selv om jeg ville valgt en anelse mørkere kanskje men shadowline må du få deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 frekt T.A.S.. men selv om jeg ville valgt en anelse mørkere kanskje men shadowline må du få deg ja For mørkt blir ofte harry og jeg stoppet på det jeg syns var maksimalt.. Shadowline er allerede bestilt, men antatt leveringstid er ikke før i Januar desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 spørs om det faktisk ikke hadde blitt litt mørkere i virkeligheten, enn sånn det ser ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 En siste chop ikvell. Ville prøve og overdrive litt, og det ble til slutt til en Cadillac SVT Rescue-car med litt mods... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 kunne du ikke ha valgt noe mer spennende bakgrunn enn standard xp bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen som har lyst til å senke bilen min? Bare for å få en pekepinn på hvordan det ville bli Oppløsning er 1600x1200: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 kunne du ikke ha valgt noe mer spennende bakgrunn enn standard xp bakgrunn? Neeeeeeeeeei tenk... heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen som har lyst til å senke bilen min? Bare for å få en pekepinn på hvordan det ville bli Oppløsning er 1600x1200: Har aldri gjort dette før, men kjedet meg litt på jobb Dette er kun amatørjobb så ikke skyt meg. Synes ikke det ble så verst da Kunne sikkert vært enda lavere men synes dette holdt på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 tok en liten mod jeg å måtte bare ha med bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Calle E46: Dette ble faktisk meget bra! *Revurdere planer med bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Aaaah... Me like a lot! Tusen takk.Flink du gitt! Er åpen for forslag til andre felger også, -men høyden må være slik (har Eibach-settet liggende i kjelleren ) Vet ikke om det var meningen, men de felgene så litt mørke ut, ala gunmetal. Det så veldig bra ut! Tror det ser enda bedre ut enn standard alu-farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå