StigJ Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Vil ikke sagt det var en spøk. Heller et alternativ. Er jo gjort i en håndvending å bytte lykter og glass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 lite å gjere på ein snøfull ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 takker=) lyst til å fikse hjula og senken og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 nåke sånt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 hei. er det nokon som har lyst å modde på m3 speil, lyktesenkere, angleeyes & gt splitter?(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Takk til E46 320CI og DJ RS2 Matrix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Noen som kunne tenke seg å sote baklyktene mine. Eit bilde med kun blinklys og eit med heile lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei og hopp Noen som kunne klart å tone rutene mine litt? Har vært i planene lenge. Kunne tenkt meg et lite inntrykk av hvordan det ville blitt. Vet ikke om noen av disse bildene duger? På forhånd, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Periksen Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Noen som kunne tenke seg å sote baklyktene mine. Eit bilde med kun blinklys og eit med heile lykta Prøvde meg litt frem jeg, men jeg er ikke akkurat dreven i ps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Periksen Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei og hopp Noen som kunne klart å tone rutene mine litt? Har vært i planene lenge. Kunne tenkt meg et lite inntrykk av hvordan det ville blitt. Vet ikke om noen av disse bildene duger? På forhånd, takk Prøvde meg litt her og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Periksen: ser bra ut det der, du kan gjerne stille litt meir på opacity sånn at det blir mørkere (i dette tilfellet) eller legge på meir fill med høgere opacity. men dette finner du at av når du holder på tok ein kjap ein mest eg hadde PS oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Takk for bildene DJ RS2 Matrix og Periksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Takk for bilda Periksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Kjeda meg så tenkte jeg kunne ta den 318isen Hele lykta: Blinkers forran og bak: Noen som har noen filmer jeg kan redigere litt på? Trenger å øve litt på effekter og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå