DanielMK Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 noen som kan photoshoppe ett pent bilde av bilen min? Here you go ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som klarer å få felgene på denne til å bli mørkegrå? kombinasjonen mine PS kunnskaper og lav oppløsning på bildet blir det bare grøt av. Bildet har jeg btw ærlig og redelig stælt fra en annen på forumet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som klarer å få felgene på denne til å bli mørkegrå? kombinasjonen mine PS kunnskaper og lav oppløsning på bildet blir det bare grøt av. Kan prøve jeg^^, Edit: http://i1099.photobucket.com/albums/g400/enj0i/bil%20og%20stuff/Bildecopy-1.jpg' alt='Bildecopy-1.jpg'> Ble ikke bra i det hele tatt, men har ikke tid til mer atm, kan sikkert prøve senere så ble en sjapp chop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Kan prøve jeg^^, Edit: Ble ikke bra i det hele tatt, men har ikke tid til mer atm, kan sikkert prøve senere så ble en sjapp chop.. men det ble myye bedre enn resultatene mine, og et bevis på at tanken min ang sommerhjulene kanskje ikke er så dum. takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som kan prøve seg med knall hvite comp i steden for grå, sånne som på touringen lenger opp på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 dere får bare bytte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Noen som kunne tenke seg å redigere disse bildene for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 dere får bare bytte felger. ja må se hvordan det blir først:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Raskt bilde i paint, Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Noen som vil gi denne litt mer senk, Keskin KT1 9x16 og gule lykter? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Noen som vil gi denne litt mer senk, Keskin KT1 9x16 og gule lykter? http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0312_n.jpg Takk! Hmm et forsøk ihvertfall: Noen som kunne tenke seg å redigere disse bildene for meg? http://images.bimmers.no/files/r8f7mqgr5tctqwi135sb.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Marius2002 Takk! ble tøft ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Marius2002 Takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Noen som kan prøve seg med knall hvite comp i steden for grå, sånne som på touringen lenger opp på siden? her da ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå