Julian Sommer Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Noen som vil ha noe gjort med bilen sin? Kjeder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Noen som vil ha noe gjort med bilen sin? Kjeder meg.. Gromt, takk takk Og så ble det enda vanskeligere å avgjøre om felgene mine skal forbli hvite eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Noen som vil modde denne til hvite m5-felger? lurer på å skaffe noen og pulverlakke dem hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 BMW 1 serie fjæslift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Noen som vil modde denne til hvite m5-felger? lurer på å skaffe noen og pulverlakke dem hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Noen som vil ha noe gjort med bilen sin? Kjeder meg.. Gromt, takk takk Og så ble det enda vanskeligere å avgjøre om felgene mine skal forbli hvite eller.. Jeg syns hvertfall at de fleste biler ser mye bedre ut med metallic lakk på hjulene, eller i hvertfall i nyanser mørkere enn hvitt. Gir en mye mer eksklusiv look og får ting til å se mer gjennomført og "kostbart" ut, i motsetning til at det skal se ut som en rally-bil. Rally-look kan være tøft det og, spesielt på e30 coupe og Volvo 242 osv. Men ikke på ei pen stasjonsvogn Der har du hvertfall min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Noen som kunne gjort noe med listverket på bilen, og senket den litt? gjerne også hvite blink bak Takk på forhånd, hvis dette lar seg gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 hei.. er det noen som kan hjelpe meg med å få bildet som er under her som profilbildet? vil så gjere ha bilen min som profilbildet men får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 hei.. er det noen som kan hjelpe meg med å få bildet som er under her som profilbildet? vil så gjere ha bilen min som profilbildet men får det ikke til lagde en alternativ versjon også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 lenge sia jeg har modda nå, og var litt morsomt å begynne smått igjen! alle tastetrykka sitter fortsatt i fingra hehe:P fant en volvo v70(?) som jeg starta på for 3 år sia, så tenkte å gjøre den ferdig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Noen som kan photoshoppe disse felgene på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Værtfall et forsøk, har mista heilt kontrollen i Ps... Bakfelgen ble ikke helt bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 hei.. er det noen som kan hjelpe meg med å få bildet som er under her som profilbildet? vil så gjere ha bilen min som profilbildet men får det ikke til tusen takk... håper jeg klarer det nå... bildet ble mye bedre uten alt det rotet rundt.. takk lagde en alternativ versjon også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Sånn Nydelig, takk Siden du er i gang, er det mulig å få gjort den om til en avatar ? Hehehe, på forhånd takk, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå