aplet86 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 definitivt ikke sort/hvit as.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 hehe...synes ikke at den så no bra ut på sjuern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Det blir nok bedre i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Lakk eller folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hmm...sort og hvit kombo passer vel best på "sporty" biler...En E65 er ikke sporty...Heib foreslo carbon... Blir nok folie...lakk blir for dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva er kostnaden for folie? 10 laken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 ja rundt omkring der ja...FOlierer alt som er grønt på bilen til hvitt, tar kromlistene rundt vinduene til sort (tror jeg) Samt nedre del av frontfanger skal folieres i sort...Blanke folier...blir artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Nice Da regner jeg med 3M folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ja var vel det jeg fikk tilbud om....Tenkte å ta knall rød metallic til neste sesong..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe Audi har en rødfarge på Q5 som var meget pen. Vet ikke om den er så ny og bare for Q5, men lekker var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ingen? Har noen lyst å gjøre meg en tjeneste?Vet det ikke er bmw, men jeg kunne gjerne ønsket og få lakket senteret på felgene på brukisen min. Viss noen kunne kommet opp med noen forskjellige fargevalg. Gjerne phsyko farger som kawa grønn eller baby blått etc. Brunt hadde også vært tøft. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ingen?Har noen lyst å gjøre meg en tjeneste?Vet det ikke er bmw, men jeg kunne gjerne ønsket og få lakket senteret på felgene på brukisen min. Viss noen kunne kommet opp med noen forskjellige fargevalg. Gjerne phsyko farger som kawa grønn eller baby blått etc. Brunt hadde også vært tøft. På forhånd takk! mg]http://images.bimmers.no/files/7ud60uu7m9rb1n2osf2u.jpg prøver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Så kansje veldig choppet ut? Edit: Jeg tror jeg må slutte og handle så fort, så nå at det var felgene du ville ha farga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Lekte meg litt i et tegneprogram jeg bruker på jobben. Dette er min første "modjobb" Hvad tycks? Originalen: Nye hjul, sota ruter, fjernet 3.0si merket og lagt til annen himmel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå