Gå til innhold

Lexus IS-F 250 - Verdig motstander til M3?

Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

ja de ville lage en konkurrent mot bmw 3 serie... de vill ikke kopiere en...LAGE EN KONKURENT!!! hallo??? skjønner du virkelig ikke!!??

brukte 1 dag på å selge min lexus jeg faktisk... flaks kanskje men... er ikke så mange som tenker på de bilene da de skal kjøpe seg bil pga en ser de ikke rundt hver jævla sving... derfor er det ikke så mange som har de... men når en først ser en legger man rimelig merke til de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et av problemene til is200 var vel at de brukte e36 som mal under utviklingen, og når den da kom på markedet i 1999, så kom bmw med e46, og dermed var teknologien og stylingen til is200 plutselig ikke det siste lenger.

Men jeg skal inrømme jeg synes is200 er en stilig bil, og vurderte også denne opp mot bmwen da jeg kjøpte bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan være enig med deg der hagenisse...baklyktene er ikke de peneste akkurat...særlig ikke de to runde på bagasjelokket...skulle egentlig spakkle igjen de på min , men så solgte jeg...

det du sier space...hmm...de kom vel i samme år da så like utviklet er de nok...lexusen blir sett på som mye penere en e46 ihvertfall... mal og mal...hehe... blir litt feil og si men ja de skulle lage en bil i samme størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det de gjorde når de skulle lage is200 var å lage en direkte konkurent mot bme 3 serie...jepp...selvfølgelig...de klarte de også, den ble bedre på alle måter uten det med motorstørrelser

De klarte det også ja, kan du fortelle meg på hvilken måte kanskje?

:roll:

de trenger ikke selge mange, de vil bare at det skal være ekslusivt på en måte

På en måte?

lexusen som jeg hadde knuste bmw 3 serie på kjøreegenskaper...eller var ihvertfall 2 hakk bedre...

Hvem 3 serie sammenlignet du med da?

m3cab...en må kunne diskutere reelt om biler på alle forum...ikke hovere helt og ta den at pappan min er sterkere enn din uansett! men er jo typisk bmw eiere å være slik da...

Diskutere reelt sier du, kanskje du skal lese hva du selv skriver?

er ikke så mange som tenker på de bilene da de skal kjøpe seg bil pga en ser de ikke rundt hver jævla sving... derfor er det ikke så mange som har de... men når en først ser en legger man rimelig merke til de og...

Ja, Lexus står virkelig frem med ny spennende innovativ design.

de kom vel i samme år da så like utviklet er de nok...lexusen blir sett på som mye penere en e46 ihvertfall... mal og mal...hehe... blir litt feil og si men ja de skulle lage en bil i samme størrelse...

Definitivt, Lexus er viden kjent for å være mye penere enn E46...

Vet du hva DCA, de innleggene dine er noe av det mest tragiske jeg har lest.

Du oppførere deg som et hjernevasket lite barn jo.

Hvis du vil få litt perspektiv på ting, les tester om hvordan Lexus gjør det mot andre premium biler, og særskilt mot BMW

Jeg kan garantere deg en liten vekker...

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det de gjorde når de skulle lage is200 var å lage en direkte konkurent mot bme 3 serie...jepp...selvfølgelig...de klarte de også, den ble bedre på alle måter uten det med motorstørrelser! men siden det er bare 1 stk lexus sjappe her i norge sellles det lite av dem... de trenger ikke selge mange, de vil bare at det skal være ekslusivt på en måte....

Selvfølgelig kan vi diskutere Lexus og alle mulige andre bilmerker her inne, men det skader ikke at vi forsøker å bringe frem korrekt informasjon om de enkelte bilmodellene.

Den første IS 200 generasjonen ("IS" står for Intelligent Sport !) kom på markedet i 1998... akkurat tidsnok til å oppleve at E46 på alle måter var en bedre bil. IS 200 var som enkelte respekterte biljournalister kommenterte... den beste E36 modellen som er konstruert. Slik er det i dag også... den andre generasjonen IS 200 kom på markedet i 2006, men nå er E90 en bedre bil... det er iallefall holdningen i bilpressen. Det er forøvrig sludder at Lexus´s toliter rekkesekser var bedre enn BMW´s siste av slaget... Toyota har f.eks aldri vunnet International Engine of the Year med denne motoren, men BMW har derimot vunnet med M52/54 motoren flere år på rad.

Og så en liten ting til... Norge er ikke Europa... og at en bilmodell selger eller ikke selger i lille Norge forteller derfor ikke så mye om selve bilmodellen´s kvaliteter. At Lexus derimot ikke selger mer enn Land Rover gjør på verdensbasis (eksl. USA) forteller imidlertid mye om at det ikke er så enkelt å komme fra det store intet for 18 år siden i den tro at man mer eller mindre kan kuppe hele prestisjemarkedet for biler i løpet av kort tid. Så langt har de ikke klart å kapre markedsandeler av betydning i Europa og det skulle ikke forundre meg om de heller ikke har klart det i år 2025. BMW går så det griner, Audi og Porsche er snart den samme bilprodusenten og Mercedes-Benz slår for tiden tilbake med modeller som banker skitten ut av alle de andre tilsammen... nei... Lexus har få eller ingen muligheter til å gjøre det stort i Europa... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDIOTER...herregud altså...hvordan faen er bmw en bedre bil...is ble kåret til mest feilfri bil 5 år på rad...

jeg har testet mot e46 bmw 320d m-tech... så forskjellen på bilene er ikke stor... is ER mer sporslig, og ikke minst presis å thigt...har dere noen gang prøvd en selv???? tviler jeg på... så da bør dere ikke uttale dere... skulle tro det er en gjeng med uvitende pakkiser her...takk for meg...

Adminedit (Fredrik): Jeg lar dette innlegget stå, men hvis du fortsetter i dette sporet er det definitivt over og ut med deg her inne... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDIOTER...herregud altså...hvordan faen er bmw en bedre bil...is ble kåret til mest feilfri bil 5 år på rad...

jeg har testet mot e46 bmw 320d m-tech... så forskjellen på bilene er ikke stor... is ER mer sporslig, og ikke minst presis å thigt...har dere noen gang prøvd en selv???? tviler jeg på... så da bør dere ikke uttale dere... skulle tro det er en gjeng med uvitende pakkiser her...takk for meg...

Har ikke kjørt en is 200, men skulle gjerne gjort det synes den er pen og ikke noe man ser hver dag. (den gjør seg virkelig med senking)

Jeg bare støtter meg på hva motorjournalister har sagt når det gjelder kjøreegenskaper.

Ikke er jeg "pakkis" heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexus er ikke nødvendigvis en bedre bil fordi den er kåret til den mest feilfri bilen 5 år på rad.

La oss ta en Yaris feks, den har knapt nok feil, men er den derfor en bedre bil enn Porsche GT3 ? Porsche var kanskje et dårlig ekempel her, da den knapt nok har feil :)

Og jeg tviler sterkt at Lexus er kåret til verdens beste bil 12 år på rad.

Sikkert en fin bil, har hatt lyst på IS200 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Lexus er i USA gjennom mange år kåret til den mest feilfrie bil... og det er fortjent. Dette betyr imidlertid ikke at Lexus automatisk konstruerer "bedre" biler enn BMW. Det er som jeg skrev i et tidligere innlegg et spørsmål om hvordan man som bilkjøper prioriterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Lexus er i USA gjennom mange år kåret til den mest feilfrie bil... og det er fortjent. Dette betyr imidlertid ikke at Lexus automatisk konstruerer "bedre" biler enn BMW. Det er som jeg skrev i et tidligere innlegg et spørsmål om hvordan man som bilkjøper prioriterer.

Jeg sa jo det Fredrik, selvom en bil er kåret til den mest feilfri, betyr den ikke at den er bedre enn andre, feks bmw. Men du quotet meg uansett på 'verdens beste' sitatet, og det er noe helt annet enn 'mest feilfri'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting is 200 lyktene var kjempepene helt til det begynnte å dukke opp kopier på bmwer, hondaer osv, det ødela hele greia. De aller fleste jeg kjenner rister på hodet når det kommer en e36 med altezza baklamper.

Enig at lexus-lykter ikke er pent på bmw. Men de er ikke noe mer pene på lexus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo det Fredrik, selvom en bil er kåret til den mest feilfri, betyr den ikke at den er bedre enn andre, feks bmw. Men du quotet meg uansett på 'verdens beste' sitatet, og det er noe helt annet enn 'mest feilfri'.

OK... min feil... det går litt fort i svingene av og til... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...