rottert Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 X5 og XC90 ligger på delt førsteplass nå. Vi må da klare å kjøre ifra volvo vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg stemte jo x5 som den bmw entusiasten jeg er.... hehe. en 4,4liters x5 hadde jo ikke gjort noe da vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hvorfor har de ikke med Rexton der? Rexton er feit Blir litt usikker merker jeg nå... Stemte X5 selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg stemte jo x5 som den bmw entusiasten jeg er.... hehe. en 4,4liters x5 hadde jo ikke gjort noe da vil jeg tro... bortsett fra at du må sette av en formue til drivstoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 5serie touring.. dårlig bagasjeplass i x5 og hva er poenget med stor bil da? ikke snør det lenger så man trenger ikke forsere 1.5m brøytekanter av is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Gidder ikke å stemme på noe! -Legger heller til et forslag: Hummer H2 med Escalade grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Stemte "ingen av dem". Er generelt i mot SUV. De gjør trafikken farligere for oss uten SUV og de er farlige i seg selv (lettere for å velte). Lyset blender oss fordi lysene sitter så høyt og de sperrer utsikten i kryss og rundkjøringer. Ikke akkurat miljøvennlige biler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Cayenne! Og for å banne litt i kirken, så kommer også ML og Q7 forran X5 for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Stemte "ingen av dem".Er generelt i mot SUV. De gjør trafikken farligere for oss uten SUV og de er farlige i seg selv (lettere for å velte). Lyset blender oss fordi lysene sitter så høyt og de sperrer utsikten i kryss og rundkjøringer. Ikke akkurat miljøvennlige biler heller. Hva med lastebiler, busser, kassebiler etc..? Bør vi ikke være mot disse også siden de er vesentlig farligere enn en SUV..? Jeg for min del har ikke noe imot SUV og vi må regne med at noen har en større og farligere bil enn andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg velger heller en 5-serie Touring.. Me too... Meg og. Men av dei som var der stemte eg på Bmw X5 selfølgeleg. Cayenne Turbo synst eg er litt simpel til den prisen dei forlanger, for den. Interiøret knirker, dashbordet er simpelt sammen skrudd (sammenligna med gammel japse fra slutten av 80 åra), håndbrekk`et er talentløs åpning på, Svakt og simpelt. Dette snakker eg av erfaring, dessverre. Å kalle en Porsche Cayenne Turbo for en simpel bil som knirker i interiøret som en gammel japse fra slutten av 80 åra? Nå er du litt ut på bærtur Men enig at den er vel dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 X5 selvfølgelig!!! 4.6si èn andre valg e audi sin q7.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Gidder ikke å stemme på noe! -Legger heller til et forslag:http://i118.photobucket.com/albums/o100/AAndesh/hummer-escalade.jpg Hummer H2 med Escalade grill hehe Den var spesiell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Q7? Jatakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er mange pene SUV'er som er ute på markedet og som ikke er på denne listen. Mercedes-Benz har utvilsomt kommet jeg med den nye ML, men er langt fra et glansbilde og- den tar seg absolutt ikke godt ut i AMG kostyme. Range Rover Sport og Porsche Cayenne er fine biler og Volvo XC90 er kanskje den mest fornuftigste å velge. Q7 er en av de største tabbene / skandalene (sammen med Fiat Multipla) fra Audi / bilverden noen gang, mens Mercedes-Benz GL er en bedre side. Utfra dette tror jeg faktisk at jeg ville ha valgt en XC90 eller X5, gjerne som 3.0d. Men om X3 facelift hadde vært tilstede på listen hadde jeg nok utvilsomt valgt denne som X3 3.0sd - hvertfall helt til den nye X5 kommer med en tilsvarende kraftpakke. Men det er ingen tvil om at det er mange andre SUV'er på markedet som er vel så pene og like konkurransedyktig som X5.. Hvis alternativet hadde stått mellom en hvilken som helst firhjulstrekker hadde jeg nok, som fler av dere valgt en E61 530xdAT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Har ikke sett så mange bilder av den nye X5en enda. Men av det jeg har sett har de ødelagt den for min del. Stemte Auda Q7 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå