|Andreas| Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Den blir garantert en klassiker.. Vente med å kalle den kjip til vi får se den "offisielle" bilen. Jeg også, er ikke mye vi kan si ut fra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Her er 3 reltativt nye bilder av E90 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Det er små detaljer her som ikke blir vist, som f.eks dn berømte m-rillene... Vi har troen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 På bildene så den ut som en vanlig E90 bortsett fra frontlyktene og pottene bak. Liker M3 Coupè MYE bedre! Den har en mye finere bakdel, selv om baklyktene er Audi kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Sjelden man ser pre-produksjonsmodeller som ser så bra ut. Kommer til å bli helt rått, garantert, spesielt hvis de beholder den coupe/cab-lignende fronten slik det er som på bildene. Baklyktene på en prototype spiller vel FAAN ingen rolle!? 430hk +/- er jo også et ganske solid hopp oppp fra 343hk. Selvfølgelig viktig å overgå RS4, som er ansett som den kanskje viktigste konkurrenten. Det sies jo også at nye C AMG vil få rundt 500hk, men MB satser vel som vanlig på litt andre verdier enn rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Er forsåvidt enig med deg.. Jeg personlig hadde sett frem til at BMW klinte til med litt mer effekt i den nye M3, da erkefiendene ligger på samme tall, men med pustehjelp.. Nå skal vi vel heller ikke se bort ifra at BMW lanserer E92 M3 CSL etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Er sikker på at M3 E90(1/2/3 eller hva den kommer til å bli levert som) blir grom . Ikke lett å bedømme utseende av disse spion bildene. Var ganske mange(meg selv inkl.) som kom med krasse kommentarer til spion bildene av f.eks E92. Men de endelige bildene og etter å ha sett den live, så er den en nydelig BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Det beste ved den nye M3 er at den igjen kommer som sedan... det gjør bilen tilgjengelig for mange flere potensielle kjøpere. Personlig liker jeg den litt anonyme fremtoningen en sedan alltid har i forhold til en coupe. Når bilen i tillegg får en potent V8 under panseret er jeg sikker på at den blir vesentlig mye råere enn E46 M3 noen gang har vært. E46 M3 CSL var hovedakelig et stunt for å holde liv i E46 og M3 konseptet vis a vis Audi og Mercedes-Benz... jeg er usikker på om vi får se tilsvarende igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Er det det beste med nye M3? Synes kanskje det er det tristeste jeg. Ville aldri ha valgt den i sedan selv. Klar, det er sikkert positivt for BMW's salgstall, og burde sånn sett også komt i Touring. Desverre er det ofte penger som styrer det meste her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 ditte her he ej go trua på! såg tøft ut me e92 frontlykte på sedanen, å dissa baklyktene vakje ej hellder nåken fan av i bjyndelsen, men me mej va dei ei tilvenningssak, no synst ej dei e ganske so fine. den bakenden på spiondilda såg jo brutal ut! gler mej til å sjå resultate, både på e90, e92 å e93. hadde jo våre tøft me en e91 m3 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Trur det kommer til og bli et veldig bra slutt resultat av M3en Hadde økonomien sagt ja så skulle jeg ha hatt en sånn en. Gleder meg også til å se prestanda på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå