R Andersen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Dette er bilder av den kommende M3'en. Hvordan kan du være så sikker på det? Jeg tviler på at den kommer til å se akkurat slik ut. Som nevnt, så er det ikke første gang bladet CAR har en photoshoppet bil på sin forside for å selge mer blader.. Hentet fra ett annet forum: It's not the real thing , look at the standard E92 mirror caps for evidence and besides we only start shooting the non-official production show vehicle this Thursday. Another element in these digital images is the pride of Germany we do not use other countries registration identities as seen here as UK to launch our cars we are very proud of having a car registered in Munich. Which is our homeland. whilst other countries utilize their own registration identity for their marketing purpose. Dette skal komme fra en kilde i BMW. Han/hun sier også dette om nye M3: There is a reason to why the bootlid looks like that . And it's all to do with the core criteria of BMW M - in otherwords lightweight. This also helps the upcoming M3 Cabrio which will receive it's press launch in November 2007. Although you are looking at allbeit digital enhanced pictures The rear end does look a lot better in real life in which BMW are moving to a more Kinetic approach to M-Division in design the kinetic approach therefore brings the M3 to it's M6 and Z4M Coupe brothers and it's upcoming baby brother M2 in 2009. The positioning of the M3 now becomes much clearer that the M2 will become a reality because there is now an opening for a smaller model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Disse bildene er vel fra bladet "Car" om jeg ikke tar feil. De har kommet med mange lugubre photoshoper tidligere, så jeg stoler ikke 110% på det jeg ser... Jeg støtter dette. Hvis det hadde vært offisielle bilder ville de nok ha blitt presentert på nettet og ikke i et bilblad. Speilene er helt like de som finns på en vanlig E92. Den har ikke lakkert den sorte plastbiten som speilet sitter fast i - og denne er lakkert på E60 M5 og E63 M5.. Så vidt jeg vet er det heller ikke planlagt skiltplassering alà E63 og E87.. E63 M5? Hvilket karosseri er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt perfekt!! Men det er jo ikke 100% sikkert at den blir sånn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 E63 M5? Hvilket karosseri er dette? Han var vel bare litt rask på labben.. E63 M6 høres vel mer kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 E63 M5? Hvilket karosseri er dette? Han var vel bare litt rask på labben.. E63 M6 høres vel mer kjent ut Beklager.. Helt riktig BK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Dette er bilder av den kommende M3'en Jeg er ikke sikker på det i det hele tatt. Poenget med kommentaren var å se om det var noen hadde litt mer å komme med enn bare antagelser. Det er godt mulig de bildene vi så ikke viser hvordan den ferdige M3'en kommer til å se ut, men jeg tror uansett at det tilfører diskusjonen og spenninge rundt det en liten 'edge' og det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt grei synes jeg, MEN den er alt for anonym! Når kommer det breie skjermer ala E30 M3 igjen?Greit med litt sintere front, feitere hekk og firer eksosrør, men det trengs mer, det er tross alt M3'en!! E46 M3 har jo andre fangere, sideskjørt, forskjermer, bakskjermer og panser enn vanlig Ci/M-Tech. Og speil i og for seg, er jo ikke en del av M-pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt grei synes jeg, MEN den er alt for anonym! Når kommer det breie skjermer ala E30 M3 igjen?Greit med litt sintere front, feitere hekk og firer eksosrør, men det trengs mer, det er tross alt M3'en!! E46 M3 har jo andre fangere, sideskjørt, forskjermer, bakskjermer og panser enn vanlig Ci/M-Tech. Og speil i og for seg, er jo ikke en del av M-pakka. Ja, men jeg fortsatt ikke veldig stor forskjell på en E46 M-tech og en E46 M3, man ser det, men forskjellen er ikke ekstremt tydelig! Se på en org. E30 og en E30 M3. Forskjellene der er enorme, og det er sånn jeg synes det skal være med M3. De skal være spesielle! Alle kan jo f. eks få en E36 316 til å se ut som en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Disse bildene er fake. Men det nærmer seg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Alle kan jo f. eks få en E36 316 til å se ut som en M3 For det kan man ikke med E30..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 For det kan man ikke med E30..? Selvsagt kan man det, men det krever "litt" mer i tid og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt grei synes jeg, MEN den er alt for anonym! Når kommer det breie skjermer ala E30 M3 igjen?Greit med litt sintere front, feitere hekk og firer eksosrør, men det trengs mer, det er tross alt M3'en!! E46 M3 har jo andre fangere, sideskjørt, forskjermer, bakskjermer og panser enn vanlig Ci/M-Tech. Og speil i og for seg, er jo ikke en del av M-pakka. Ja, men jeg fortsatt ikke veldig stor forskjell på en E46 M-tech og en E46 M3, man ser det, men forskjellen er ikke ekstremt tydelig! Se på en org. E30 og en E30 M3. Forskjellene der er enorme, og det er sånn jeg synes det skal være med M3. De skal være spesielle! Alle kan jo f. eks få en E36 316 til å se ut som en M3 Ser du litt nærmere på en standard E46 og en E46 M3 vil du se noen hjulbuer som er ganske mye bredere en vanlig, og noen store brede dekk og fangere. Jeg ser lett forskjell på en standard E46 og en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ser du litt nærmere på en standard E46 og en E46 M3 vil du se noen hjulbuer som er ganske mye bredere en vanlig, og noen store brede dekk og fangere. Jeg ser lett forskjell på en standard E46 og en M3. Ja... BMW fikk jo en del pepper fordi E36 M3 ikke skilte seg nok ut fra de ordinære modellene. Mange ble også kraftig provosert da den også kom som sedan. Det ble bedre med E46 M3 (og sedanvarianten så vi aldri noe til). Nå kommer imidlertid M3 som E90, E92 og E93... hva vil kritikerne si ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Alle kan jo f. eks få en E36 316 til å se ut som en M3 For det kan man ikke med E30..? Selvsagt kan man det, men da må man skifte bakskjermer, forskjermer, kappa av c-stolper for å sveisa på nye +++++ Som sagt lengere ned, det er "litt" mere arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Helt grei synes jeg, MEN den er alt for anonym! Når kommer det breie skjermer ala E30 M3 igjen?Greit med litt sintere front, feitere hekk og firer eksosrør, men det trengs mer, det er tross alt M3'en!! E46 M3 har jo andre fangere, sideskjørt, forskjermer, bakskjermer og panser enn vanlig Ci/M-Tech. Og speil i og for seg, er jo ikke en del av M-pakka. Ja, men jeg fortsatt ikke veldig stor forskjell på en E46 M-tech og en E46 M3, man ser det, men forskjellen er ikke ekstremt tydelig! Se på en org. E30 og en E30 M3. Forskjellene der er enorme, og det er sånn jeg synes det skal være med M3. De skal være spesielle! Alle kan jo f. eks få en E36 316 til å se ut som en M3 Ser du litt nærmere på en standard E46 og en E46 M3 vil du se noen hjulbuer som er ganske mye bredere en vanlig, og noen store brede dekk og fangere. Jeg ser lett forskjell på en standard E46 og en M3. "Det er fortsatt ikke så veldig stor forskjell..." Jeg ser også lett at det er en M3 når det er det, da jeg kjenner BMW's modeller godt, men når man sammenligner E30 og E46 så ser man fort at det ikke lyser M3 av E46 slik det gjør av E30'en! Ikke missforstå meg, E46 M3 er en SINNSYKT rå bil, men også ganske lik en standard dersom man ikke går i detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå