eriklepe Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 bare å fjerne nr 1 det og kalle tråden bmw quiz. glimrende tiltak for tiltaksløse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Uten å lest svarene her satser jeg på fire dørs e30 face lift, med sota baklykter.. type sort, selfølgelig med 325 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Kor bra skal svarene være? Det var jo noen som svarte E30 rimelig fort, men noen andre kom jo med E30, 4 dørs facelift osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja, en hver dag hadde jo vært konge det. Lien kan jo ha onsdagene, så har vi da 6 andre dager å fylle opp.. Men da burde det nok være i en og samme tråd tror jeg..? Da tar jeg ansvaret for onsdagene klokka 20.00 presis (så fremst jeg det ikke skjer en krise da). Endrer topicen til BMW Quiz jeg så kan vi legge inn alt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvis vi skal vente 1 uke mellom hvert spørsmål, bør de være litt vanskligere enn et svært bilde av en e30. Forresten. Det var ingen som nevnte at det er en Shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvis vi skal vente 1 uke mellom hvert spørsmål, bør de være litt vanskligere enn et svært bilde av en e30. Forresten. Det var ingen som nevnte at det er en Shadowline. Var rolig start, for å sjekke interessen for dette konseptet.. Skal nok finne noe alle kan bryne seg på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hver dag, eller hver onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 eller.. Den som gjetter riktig har ansvar for å lage nytt spørsmål med nytt bilde. Så holder tråden seg oppe jevnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Kor bra skal svarene være? Det var jo noen som svarte E30 rimelig fort, men noen andre kom jo med E30, 4 dørs facelift osv... Hallo... litt av poenget var jo å kunne se forskjell på en sedan og en coupe. Det å spotte at det også handlet om en facelift er for feinsmeckere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 eller.. Den som gjetter riktig har ansvar for å lage nytt spørsmål med nytt bilde. Så holder tråden seg oppe jevnt.. Det var jo også en meget god ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg liker Båtplassen's løsning på quiz tråder. Når en har svart riktig kan den som svarte poste et nytt spørsmål - uansett tid på døgnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 evt flere bilder på engang? av forskjellige biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 eller.. Den som gjetter riktig har ansvar for å lage nytt spørsmål med nytt bilde. Så holder tråden seg oppe jevnt.. Denne stemmer jeg også for! Bare_egil, sleng opp en quiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei, her er Quiz nr 2. Hvilken bil er dette, vet ikke om dette blir for lett, men la gå.. beklager at den kom litt sent, men har vøri på jobb til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Kan det verre en BMW 1600 !! 2-dørs. Fra 66 - 73 Ok, nå ble jeg litt usikker. Google det . .. .. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå