D.C.V Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 min erfaring er delt, men her ligger tråd om temaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 automat er vel ikke noen fordel akkurat, skjønner ikke hvordan du kan stå fast på en nesten flat parkeringsplass men? hehe, ikke antispinn på bilen heller da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 e36'en er bedre enn e34'n.. Den er rett og slett crappy.. Dog er alt bedre enn forhjulsdrift, det er skammelig dårlig å kjøre med.. Umulig å få kontroll på bilen når forhjulene konstant spinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg er meget fornøyd. Stor sekser med antispinn, så har du genial vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Synes min er helt grei, ikke noe å hoppe i taket for, men heller ikke helt håpløst. Burde vel kanskje investert i en diffbrems etterhvert Kjører med relativt nye Hakka Rsi og det funker greit, er jo uansett relativt god balanse i bilen så sladder går jo (for det meste) greit å hente inn! Sliter litt med problemer med motorkraft jeg også, så bruker jo så og si ikke motoren over 3000rpm nå i disse snø dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Har kjørt 316 uten no sperre og det var ikke den beste fremkommeligheten på den akkurat. Måtte ta meg fart for å komme opp små bakker og spinte mye. Har også kjørt e46 med anti skrens og antispinn og det var no helt annet. God framkommelighet så vil tro at så lenge du har anti alt system på bmw'n er den knall å komme fram med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Syns det fungerer veldig bra på vinterføre, bra fremkommelighet og morsomt når man vil. Bra balanse og grep er min erfaring. Mye delte meninger her, men det har nok mer med dekk å gjøre enn motorisering, tror jeg. Hadde E30 før, og det ble litt for "morsomt" noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Å kjøre på vinteren er generelt "jævlig". Vaskebrrrrett, sporete veier og dugg får iallefall meg til å se frem til våren. Men så vil jeg ha sakt at 320'n ikke er noe værre vinterbil enn for eksempel Audi A6 (2,6 v6) eller Renault og Citroeng som alle tre er grevlinger med store og små motorer. Ta vinterføret til etteretning og kjør E36 like greit som noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 e36'en er bedre enn e34'n.. Den er rett og slett crappy.. Jeg synes E34 er noe av det aller beste jeg har kjørt vinterstid Med hakkapelitta 4 kommer man frem overalt, og kan ligge kontrollert bredt leeenge... lengre akselavstand enn e36 hjelper vel på... Du skulle fådt prøve min, så hadde du garantert skiftet mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 detta blir bra for sperra har tatt kvelden på m3n å har ikke fått tak i ny enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hehe, jeg er fornøyd med min 4-er på vinterføre. Kjenner en som har en e30 320 og han sier at den er helt ræva. så kanskje 4-erene er bedre? eller bare førerene som ikke kan å kjøre på vinterføre. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg kjører 4-er og har ingen problemer. KJører selv i tromsø med mye glatte veier og vanvittige bakker. Det artigste er å kjøre opp de bratte bakkene og se på fwd bilene som sklir ned igjen så kommer jeg luntende oppver og smetter opp til toppen av bakken uten så mye som hjulspinn. Dessuten syns jeg ellers ræva er ganske så kontrollerbar, jeg som kjører bilen og ikke bilen som kjører for meg som er tilfelle i de fleste fwd bilene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg er meget fornøyd. Stor sekser med antispinn, så har du genial vinterbil Godt vi er enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Antispinn kom vel ikke på E36 før 96? Det er vel bare å kjøre med fornuft og bra vinterdekk, så går det meste greit vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Min fungerer fint. Har også ASC. Har ikke hatt noenproblemer på noen av de 3andre E36ene. Kun at jo mer du senker jo lettere setter du deg fast(noe du selv ber om når man senker) Touringen er orginalt understell så den kommer seg godt frem. Men å sammenligne E36 mot en 4x4 bil går ikke. 4x4 er sikkert 10ganger så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå