jcvold Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 I morgen drar jeg ! Med SAS sin flight "Scandinavian 926 heavy" fra Dulles til Bergen , via køpenhavn ! var på "biltilsynet" i går, å leverte skiltene fra BMW`en, og fikk et straffegebyr på 150 dollar,for å ha kjørt noen dager uten forsikring, men jeg sa jeg skulle komme tilbake senere å betale men kommer nok til å rømme landet!
MariusW Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 hahahahahaha Konge tenk å flykte landet for 150 dollar
S.Arnesen Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 da kommer det en gruppe fra navy seals og henter deg og bringer deg tilbake til usa for å betale det du er skyldig;)
Fredrik Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Vi mangler jo å få vite hva som er favoritflyet... både i forhold til hva du selv kan fly og hva du kunne tenke deg å fly. Jeg har bare en historisk og teoretisk interesse for fly, men jeg mine favoritfly er og naturligvis ... Spitfire Low Pass....
jcvold Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Vi mangler jo å få vite hva som er favoritflyet... både i forhold til hva du selv kan fly og hva du kunne tenke deg å fly. Jeg har bare en historisk og teoretisk interesse for fly, men jeg mine favoritfly er og naturligvis ... Spitfire Low Pass.... vel,mitt favorittfly av de jeg har flydd her borte er nok Piper seminole på førsteplass. i hovedsak fordi det har 2 motorer og er gøyere å fly,og er mest verdifull tid å ha i loggboken i forhold til jobb-søking men har og flydd litt piper Navajo ,det var morro så har jeg flydd Diamond da-40, som har joystick kontroll, var interesant det og bortsett fra det så har jeg for det meste flydd Cessna 172 , er de vi har flest av, men har og noen piper archer, en Socata trinidad GT, og en c-182 med glasscockpit. men hender jeg får kunder som har sitt eget fly , og flyr vi av og til Mooney , bonanza osv men her er altså piper seminolen, bildet for anledningen er en tur til Marthas vineyard. fløy opp dit på 10.000 fot, 40 nautiske mil fra kysten av new york. men drømmen når jeg kommer hjem er å få jobb i Widerøe eller Norwegian. jeg har rikelig mer enn timekravene til Widerøe
Gunnar Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Men Norwegian har jo kun jetfly? Krever det annen opplæring/flere flytimer?
Scampi Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Jeg har bare en historisk og teoretisk interesse for fly... Du kan få sitte på med fatter når P51D'en vår er ferdig ;P
Haug530D Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 hahahahahaha Kongetenk å flykte landet for 150 dollar Risikerer vel å ikke få komme inn igjen til Usa.
jcvold Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Men Norwegian har jo kun jetfly? Krever det annen opplæring/flere flytimer? krever en typerating , det gjør forsåvidt Dash 8 også. en typerating på 737 koster ca 200.000,- så kansje jeg må selge bimmeren min å kjøpe typerating for å få jobb der
Vmaxx Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Hold av en plass til meg i Widerøe hvis du ender opp der a;)
mrmpower Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 kjempe tråd ble avhengi, måtte lese alle 28 sidene nå hehe
jcvold Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 nå er jeg hjemme i norge folkens!! var 2 fine år i USA med oppturer og nedturer, men overalt en fin opplevelse å bo i utlandet en periode. takk for alle som har lest og kommet med gode tilbakemeldinger ! dere er en fin gjeng ! nå er jeg på østlandet hos dama i BØ, men skal til Oslo i morgen. er fint å være hjemme på "bjærget" igjen , selv om man får bare 21 liter bensin for 300 kroner heia norge! og takk for nå!
jcvold Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 kjempe tråd ble avhengi, måtte lese alle 28 sidene nå hehe godt å høre
///FredriK.S Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Vært artig å følge med på disse 28 sidene, kjempe fint at du lagde denne tråden. Godt å være hjemme igjen?
jcvold Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Vært artig å følge med på disse 28 sidene,kjempe fint at du lagde denne tråden. Godt å være hjemme igjen? åh ja, du aner ikke hvor digg det er å være tilbake i norge! har hvert mye sammen med jenta mi også,og tilbringer tid med familien. nå jobber jeg lit for pappa,og kjører ambulansebåt,men må bli flinkere å lese nå skal på kurs i Ålesund den 17. november,og må lese mye innen den tid. jeg forventer også at bilen min kommer til landet om 2-3 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå